Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Βάπτιση με θέμα το ποδόσφαιρο για τον Ζαφείρη - Στέλιο

Πριν λίγες βδομάδες έγινε η βάπτιση του Ζαφείρη - Στέλιου σε ένα υπέροχο ξωκλήσι.Οι γονείς Βασίλης & Γιάννα ζήτησαν σαν θέμα για την βάπτιση του μικρού τους κούκλου "ποδόσφαιρο"

Ευχολόγιο



Χωνάκια με ζαχαρωτά

Πίνακας με ψηφιακή εκτύπωση


Οι μπομπονιέρες
Εμείς ευχόμαστε να είναι γερός και τυχερός ο Ζαφείρης - Στέλιος και οι γονείς τους να τον καμαρώνουν και να τον στηρίζουν σε κάθε του βήμα.
Σταυρούλα & Κατερίνα
Βήττα

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Νά ζήση ο Ζαφείρης - Στέλιος!!
    Πολύ όμορφο τό στήσιμο τής βάφτησης!!Ολα στήν εντέλεια!!
    Μπράβο σας!!Μέ γειά τό εορταστικό σου look!!
    Ελπίζω νά μήν εγκατέλειψες τίς δημιουργίες σου,μέ ντεκουπάζ!
    Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλάκια φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you dimi μου!!! Αχ τις έχω ήδη εγκαταλείψει αλλά που θα μου πάει θα με ξαναπιάσει η δημιουργία μου με το ντεκουπάζ!! Το νιώθω!!!! Πολλά φιλιά σε εσένα και στις μικρούλες σου εγγονούλες!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!