Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014

Ένα γλυκό δωράκι έκπληξη για το πάρτυ σας!

Mια ιδέα που μου άρεσε πολύ για ένα δωράκι έκπληξη στο τέλος ενός τραπεζιού ή ενός πάρτυ, για να γλυκάνουμε τους καλεσμένους μας αλλά και να τους εντυπωσιάσουμε!

Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι απλά και οικονομικά. Χρησιμοποιήστε τα ρολά από το χαρτί της κουζίνας ή του μπάνιου, εάν δεν σας αρέσει φτιάξτε τα δικά σας ρολά από χαρτόνι με λίγη χαρτοταινία. Χαρτί γκοφρέ, κορδέλες, σακουλάκια για να βάζετε μέσα γλυκάκια και σοκολάτες, ψαλίδι και σελοτέιπ και πάμε! 
Κόψτε το γκοφρέ και κολλήστε το επάνω στο ρολό για να είναι σταθερό, βάλτε από την μια πλευρά την κορδέλα και γεμίστε με δωράκια και γλυκάκια. 
Μπορείται  να βάλετε μια κάρτα με το όνομα που θα πάρει το δωράκι, έτσι γίνεται πιο προσωπικό. 
Τοποθετήστε τα στο πιάτο αν κάνετε τραπέζι για να το στολίσετε ή στο μπουφέ του πάρτυ σας  και  εκπλήξετε τους καλεσμένους σας.
Χρησιμοποιήστε διάφορα χρώματα και κορδέλες που σας ταιριάζουν με την διακόσμηση και βάλτε και τα παιδάκια σας να σας βοηθήσουν. Σίγουρα έτσι το δωράκι έκπληξη θα αποκτήσει μεγαλύτερη αξία για τους καλεσμένους σας!  
DORAKIA-KIDS-DECO1
DORAKIA-KIDS-DECO2
DORAKIA-KIDS-DECO3
Via 

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και πολύ γλυκιά ιδέα!!
    Εύκολο και πρωτότυπο!!!
    Καλή εβδομάδα, τρελο-Κατερινιώ!!
    (Υπέροχο το νέο φόντο του blog!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή βδομάδα λατρεμένη!!!! Ξέρεις με αυτό το tutorial η ανακύκλωση από τα ρολά θα με βρίζει!!! :P
      Thanksssss μάκιαααααα <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η ιδέα σου Κατερίνα μου και για παιδικά πάρτυ!!
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To είδα και μου άρεσε πολύ. Άσε που είναι εύκολο και οικονομικό!
      Καλή βδομάδα κούκλα μου, φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Φοβερή ιδέα Κατερίνα μου!!Εύκολη κατασκευή!!!Λάτρεψα τό καλοκαιρινό σου look!!!
    Kαλή εβδομάδα φιλενάδα μου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντιμάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Μάκιααααα

      Διαγραφή
  4. Τι ομορφο που ειναι ! Τελιο
    Η ανανεωση στο blog απιστευτη! Εγινε καταπληκτικο!
    Φιλακια και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου! Και εμένα μου άρεσε πολύ! Νομίζω ότι είναι η πιο επιτυχημένη εμφανιση που έχω κάνει στο blog μου!
      Φιλιά καλή βδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή ιδέα!!! Θα το κάνω και εγώ με τη πρώτη ευκαιρία!Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου! Thanks Aby μου!!!! Είμαι σίγουρη οτι θα το κάνεις και θα είναι πολύ καλύτερο! Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον και διαφορετικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα για τα πάρτυ, Κατερίνα μου!!!! Βασίζεται στα παραδοσιακά αγγλικά κράκερς που δεν λείπουν από κανένα χριστουγεννιάτικο τραπέζι, μόνο που εκείνα τα τραβούν δύο καλεσμένοι, ο καθένας από την μεριά του, σπάζουν στην μέση με κρότο από μιά μικροσκοπική κροτίδα (κάνουν κράκ, εξ ού και το όνομά τους), και κερδίζει αυτός που πέφτει το δωράκι από την πλευρά του.
    Πολλά φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aααα δεν τον ήξερα! Πολύ μου άρεσε που το ανέφερες και γενικά ωραία ιδέα το παιχνιδοδωράκι!! Πολλά φιλιά Marie-Anne μου ,να περάσετε όμορφα!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!