Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Πρωτότυπα εναλλακτικά στεφάνια για την Πρωτομαγιά!

Χριστός Ανέστη σε όλο τον κόσμο! Μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου να φωτίσει με αγάπη και ελπίδα όλους μας!
Το Πάσχα πέρασε, πρωτομαγιά είναι προ τον πυλών.... οπότε ας ετοιμαστούμε να φτιάξουμε τα μαγιάτικα μας στεφανάκια! Με μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο βρήκα τα πιο πρωτότυπα εναλλακτικά  στεφάνια και σας τα παρουσιάζω!

Πάντα παιχνίδια των μικρών μας ζουζουνιών χαλάνε ή τα βαριούνται ....οπότε μια ωραία ιδέα είναι η κατασκευή ενός παιχνιδοστεφανιού θα το έλεγα το οποίο μετά μπορεί να στολίσει άνετα το παιδικό δωμάτιο!


Μοδίστρες εν δράση! Κουβαρίστρες και ανεμάκια και το στεφανάκι μας έτοιμο!


 Εδώ θα έλεγα ότι ταιριάζει σε μπάρμαν το στεφάνι αυτό γιατί οι ομπρελίτσες είναι από αυτές που βάζουν στα κοκτέιλ.
 Make peace not war! Στεφάνι με το σήμα της ειρήνης!
 Κουμπιά,φερμουάρ ,υφάσματα και το στεφανάκι is ready!
Τώρα αυτό με τα φασόλια που αλλού μπορώ να το προτείνω πέρα από τους γεωργούς;;; 
Lima Beans
Στεφάνι από μπαλόνια!

Και ένα στεφανάκι από γλαστράκια! 

Τα εναλλακτικά στεφανάκια έλαβαν τέλος! 
Καλή επιτυχία σε όλους όσους τα τολμήσουν γιατί εγώ νομίζω θα φτιάξω το συνηθισμένο λουλουδιαστό μου στεφάνι χιχιχχι
Φιλάκια πολλά!!!

11 σχόλια:

  1. Α, τί όμορφες ιδέες!!!
    (Εγώ λέω να χρησιμοποιήσω το περσινό μου, το πλεχτό, αλλά έφτιαξα και κάτι ακόμα... Όχι στεφανάκι, αλλά ανοιξιάτικο είναι! Θα δεις! Θα δεις!)
    Λάτρεψα κουβαρίστρες & ομπρελίτσες!
    ;-)
    Χρόνια πολλά!!! Και του χρόνου με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες ιδέες δε λέω, αλλά μάλλον κι εγώ το συνηθισμένο θα φτιάξω..χαχα!
    Φιλιά και χρόνια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτότυπες ιδέες αλλά ένα μοσχομυριστό , λουλουδάτο θέλω για την Πρωτομαγιά.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου! Πολύ ωραίες ιδέες αλλά κι εγώ θα προτιμήσω το λουλουδιασμένο στεφάνι κι ας είναι κλασσικό!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθώς Ανέστη, Κατερινάκι!!!! Χρόνια πολλά!!!!
    Ωραίες ιδέες για στεφάνια...μου άρεσαν οι κουβαρίστρες και τα γλαστράκια!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωωωωω.. Ποση χρωμα και ποση ομορφια! Ειναι πραγματικα τελεια! ΔΕν ξερω πιο μου αρεσε πιο πολυ.. :)
    Αληθως Ανεστη και Χρονια Πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Κατερινούλα μου!Χριστός Ανέστη!!!Φοβερες ιδέες καί πρωτότυπες!!Εγώ μέ τά τριαντάφυλλα τού κήπου θα φτιάξω πάλι!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κουβαρίστρες δαγκωτό χαχαχαχαχα....!!! Δεύτερη επιλογή το στεφάνι με τα παιχνίδια γιατί είμαι και εγώ ακόμα παδί!!! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Κατερινάκι μου!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό με τα μπαλόνια πολύ γουστόζικο και διαφορετικο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό με τις ομπρελίτσες μου θυμίζει θάλασσα, ποτάκι στην ακρογιαλιά, ξυπόλυτη, με καλή παρέα!!! Είναι όλα υπέροχα!
    Καλημέρα!!! Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα χρονια πολλα σε ολους! με ενδιαφερει το στεφανακι με τα παιχνιδια αλλα και το στεφανακι με τα μπαλονια. θα μπορουσα να μαθω τιμη και εναν τροπο επικοινωνιας μαζι σας; αν μπορειτε στειλτε μου e- mail στο drlagopatis@gmail.com και αν γινεται λιγο συντομα γιατι το θελω για μια εκπληξη! ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!