Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Πασχαλινές Λαμπάδες 2014

Μπήκαμε στην τελική ευθεία για το Πάσχα! Στην αναζήτηση της τέλειας λαμπάδας για το βαπτιστίκη σας σας προτείνουμε λαμπάδες φτιαγμένες από τα χεράκια μας με πολύ αγάπη,φαντασία και μεράκι! Για εμάς η Πασχαλινή λαμπάδα πρέπει να είναι χαρούμενη και διαφορετική από τις εμπορικές που κυκλοφορούν με το παιχνίδι δίπλα στην συσκευασία και στο τέλος να καταλήγει το παδί να είναι στην Ανάσταση με ένα απλό κερί με ένα φιογκάκι επάνω! Αναφέρομαι σε αυτό γιατί πολλές φορές με ρωτάνε πελάτισες γιατί δεν φέρνω τέτοιες λαμπάδες που διαφημίζονται.....θυμάμαι όταν ήμουν μικρή πάντα περίμενα με λαχτάρα την λαμπάδα της νονάς μου και πάντα μου ενθουσιαζόμουν και ποτέ δεν είχε παιχνίδι επάνω! Τα παιχνίδια τα παίρνουμε και μόνοι μας στα παιδιά,η λαμπάδα είναι νοναδίστικη και μοναδική! 

Χειροποίητες πασχαλινές λαμπάδες λοιπόν και σας τις παρουσιάζω!!!!



Να σας ενημερώσω ότι στο facebook κάνουμε διαγωνισμό για μια χειροποίητη λαμπάδα μαζί με τον Daddy Cool! 
ΕΔΩ  μπορείται να πάρετε μέρος εώς την Πέμπτη 10/4/14
Καλή επιτυχία σε όλους!

  
 Θέλω επίσης να ζητήσω συγνώμη που έχω χαθεί από την μπλοκογειτονιά μας αλλά κορίτσια πραγματικά έχουν πάρει φωτιά τα χέρια μου από τις κατασκευές και δεν μου μένει χρόνος καθόλου!  


Ελπίζω να σας αρέσουν και φυσικά να μας προτιμήσετε με τις Πασχαλινές αγορές σας!! 
Φιλιά πολλά στα υπέροχα μουτράκια σας!!!


7 σχόλια:

  1. Αν είναι να κάνεις τέτοιες υπέροχες δημιουργίες, σου δίνω το ελεύθερο να απουσιάζεις...
    Για λίγο, μην εξαφανιστείς τελείως...
    Μα, τί όμορφες λαμπάδες είναι αυτές, κορίτσι μου?!
    Συμφωνώ απόλυτα στον όλο συλλογισμό σου σχετικά με τις λαμπάδες του εμπορίου!
    Εγώ προσωπικά, δεν έχω να προσθέσω κάτι στα λόγια σου!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εξαιρετικές :)
    Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Κατερίνα μου!!!Εχω μείνει άφωνη!!!Πανέμορφες όλες οι λαμπάδες σου!!Τόσο όμορφα φτιαγμένες καί μέ γούστο!!Πολύ φινετσάτες!!Μπράβο φιλενάδα μου!!Διακρίνω καί δύο μέ ντεκουπάζ!!!!Είσαι άφταστη κορίτσι μου!!!Μπράβο σου!!!Καλό μήνα!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου, Κατερινάκι!!!!!
    Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφες που ειναι ! Μπραβο για το εξαιρετικο γουστο σου! Καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα μου κι εγω χαθηκα γιατι φτιαχνω αλλα μολις ειδα τις λαμπαδες σου πω πω !!! τι γλυκες που ειναι!!! ολες μια και μια και οι λιτες μου αρεσουν που θα κρατουσα εγω ας πουμε αυτη με το ντεκουπαζ και οι παιδικες ειναι τελειες!! να εισαι καλα και να φτιαξεις κι αλλα !! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!