Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Πασχαλινές λαμπάδες 2014 part 2

Πασχαλινές λαμπάδες part 2 .... σήμερα θα σας δείξω λαμπάδες διαφορετικές από το ύφος που μέχρι τώρα σας έχω συνηθίσει.Λαμπάδες με διακοσμητικά από ύφασμα σε πιο ρομαντικό στυλ και πιο λιτές αλλά πολύ προσεγμένες και περιποιημένες. Μια καινούργια συνεργασία που οφείλω να ομολογήσω ότι πολύ μου άρεσε! 
Η Χριστιάνα δημιούργησε για εμάς χειροποίητες λαμπάδες με soft διακοσμητικά για μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά. Κάστρα, αερόστατα , πεταλούδες,cups cake βαρκούλες, καρδούλες ,βέσπες στόλισαν το μαγαζί μας και μια άκρως πασχαλινή γωνιά μας περιμένει όλους! 
Ιδού λοιπόν τα κοριτσάκια μας...





Και φυσικά τα αγόρια μας δεν πάνε πίσω σε ομορφιά!!! Νομίζω κλέβουν την παράσταση!!






Και έτσι ολοκληρώσαμε την συλλογή μας με τις πασχαλινές λαμπάδες!
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας και επιφυλάσσομαι μετά το Πάσχα να είμαι πιο τακτική στις επισκέψεις μου στα μπλοκοσπιτάκια σας!
Φιλιά Πολλά 
Καλό Πάσχα σε όλους & Καλή Ανάσταση! 

13 σχόλια:

  1. Θα τις λατρέψει όποιος κι αν τις έχει!
    Μπραβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες είναι, Κατερίνα μου!!!!
    Αν ήταν να διαλέξω για μένα (χα χα χα) θα διάλεγα αυτήν με το γατάκι!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφες Κατερίνα μου!!!! Καλοπούλητες να είναι κορίτσι μου!!!! Μεγαλή ποικιλία,υπέροχα σχέδια και χρώματα!!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, παλαβιάρικό μου πλάσμα!
    Πολύ όμορφη είναι και αυτή η... φουρνιά λαμπάδες!!!
    Επειδή οι εποχές είναι δύσκολες, ασχολήσου με τη δουλίτσα, κορίτσι μου και εμείς εδώ είμαστε!
    Μην απολογείσαι καθόλου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά είναι πολύ όμορφες , διαφορετικές και καλοδουλεμένες .
    Να περνάς καλά και Καλό Πάσχα !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικές είναι όλες οι λαμπάδες Κατερίνα μου!Σκέτη γλύκα!!Μού άρεσε πολύ αυτή μέ τό καραβάκι!!Καλοπούλητες όλες σού εύχομαι φιίλη μου!!Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκπληκτικες.. για να πω την αληθεια εγω θα στεναχωριομουν να τις χρησιμοποιησω και θα τις φυλαγα σαν διακοσμηση κι μονο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεμισε ομορφια η οθονη μου Κατερινα μου!!! ολες τελειες οι λαμπαδες γεια στα χερια και των δυο σας και πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ ρομαντικές και όμορφες!!!!Μπράβο σου και καλώς σε βρήκαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες λαμπάδες !!!!!!
    Καλό Πάσχα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!