Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Άνοιξη και νέα σχέδια!!!


Γεια σας! Έχω χαθεί τελευταία από την γειτονιά μας γιατί έχω καταπιαστεί με πολλά και διάφορα! Με την βοήθεια της αγαπημένης μου φίλης Dimi να κάνω deqoupage σε σαπουνάκια! Αυτό το τελευταίο μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον και που με χάνεις που με βρίσκεις με τα σαπούνια και τα πινέλα στα χέρια είμαι! 
Ντίμι μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα!!!
Ιδού λοιπόν τα έργα μου....
Σαπουνάκια με vintage διάθεση

Σαπουνάκια με πασχαλινή διάθεση αφού ετοιμαζόμαστε για το Πάσχα

Παράλληλα έφτιαχνα και μπιζουδάκια που τόσο αγαπάω!!! Το ορειβατικό σχοινί το χειμώνα δεν μου άρεσε καθόλου! Τώρα όμως που ανοίγει ο καιρός και τα ρούχα μας γίνονται πιο ελαφριά και πιο ντεκολτέ μου αρέσει πολύ!             
             
Χάντρες κρύσταλλα! Τρελαίνομαιιιιιι για αυτά!!! Έχουν τόσο όμορφα χρώματα που συνεχώς πειραματίζομαι μαζί τους!

H κόρη μου είναι φυσιολάτρης ίδια με τον πατέρα της....  εδώ και αρκετό καιρό της αρέσει να φωτογραφίζει σε καθημερινή βάση . Της υποσχέθηκα ότι σε μια ανάρτηση μου θα παρουσιάσω μερικές φωτογραφίες της . Και σαν καλή μαμά κρατάω τον λόγο μου! Ένα collage από το αστέρι μου λοιπόν!

Οι επισκέψεις μου στην γειτονιά μας... είναι περιορισμένες πλέον,ελπίζω να με συγχωρέσετε. 
Τα σχόλια σας τα διαβάζω όλα και σας ευχαριστώ πολύ!
Ελπίζω να βρω χρόνο ώστε να γίνω πιο τακτική στην γειτονιά μας!
Πολλά πολλά φιλάκια στα μουτράκια σας!



19 σχόλια:

  1. Ειναι ολα πραγματικα πανεμορφα ! Μπραβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι όμορφα αυτά τα σαπουνάκια, ειδικά τα πασχαλινά. Πες μου ότι χρησιμοποιείς κοφτά τραπεζομάντηλα να χαρώ. Εμένα όλοι με κοροϊδεύουν. Συγχαρητήρια στην κόρη σου για τις φωτογραφίες της και τα ενδιαφέροντά της! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!!! Ω ναι χρησιμοποιώ κοφτά τραπεζομάντηλα και γενικά κεντητά. Γενικά μου αρέσει να παντρεύω το μοντέρνο με το παλιό ;)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Τα σαπουνάκια σου είναι γλύκα. Τα κσμήματα σούπερ - ότι πρέπει για την άνοιξη- καλοκαίρι. Η κόρη σου το έχει με την φωτογραφία.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Κατερινούλα μου!!!Τά σαπουνάκια σου,σκέτη γλύκα!!!Τρελάθηκα!!!!!!Φοβερά!!!Αλλά καί τά Ανοιξιάτικα κοσμήματά σου,πανέμορφα!!Είσαι Αστέρι!!!!Αλλά καί η κορούλα σου,δέν πάει πίσω!!!!Κοιτάζοντας τίς φωτογραφίες της,βλέπω ότι έχη καλό φωτογραφικό μάτι!!!Μπράβο της!!!Πολλά φιλάκια νά τής δώσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός το το κορίτσι που αγαπάω τόσο πολύ!!! Ένα ευχαριστώ σε εσένα δεν φτάνει!!!! Πόσο με έχεις βοηθήσει! THANK YOU THANK YOU THANKS SOOOOO MUCH!!!! Τα φιλιά σου τα έδωσα ήδη!!! Μάκιααααααα

      Διαγραφή
  5. Μας γέμισες χρώμα και ανοιξιάτικη διάθεση παλαβιάρα μου!
    Και τα σαπουνάκια και τα κοσμήματα είναι χάρμα οφθαλμών!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια σε εσένα και άλλα τόσα στην ντράμερ-φωτογράφο!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου τρελοκομείο thank youuuuu <3
      Την κάτσιασα την κόρη μου στα φιλιά και αφού την νευρίασα της είπα από που έρχονται και ηρέμησε λίγο χαχαχαχα
      Μάκιαααα <3

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα μου συναρπαστική η σημερινή σου ανάρτηση και θα τιμήσω πρώτα το όμορφο φωτογραφικό υλικό της κόρης σου που με γέμισε χρώμα . Μπράβο της!!
    Τα σαπουνάκια σου με ντεκουπάζ είναι υπέροχα και η Ντίμη μας η καλύτερη δασκάλα .
    Και τα κοσμήματά σου ανοιξιάτικα , χαρούμενα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου! Πράγματι η Ντίμη είναι η καλύτερη δασκάλα αλλά και ένας υπέροχος άνθρωπος! Είμαι πολλή τυχερή που την γνώρισα!!!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Ειναι ολα υπεροχα!! Μπραβο και συη δασκαλα και στη μαθητρια!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Μαρία!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κατερινα μου μπηκε για τα καλα η Ανοιξη στο σπιτι σου , τα καοσμηματα εχουν υπεροχα χρωματα αυτα τα ροζοφουξια και οι πετρες σου ειναι πολυ γλυκα και η κορη σου πραγματικα εβγαλε πολυ ωραιες φωτογραφιες , τα ενωσες και τα δυο και εκανες πολυ ανοιξιατικη αναρτηση ...μπραβο και στη Dimi που σου μαθαινει τεχνικες , οταν θα εχω χρονο θελω κι εγω να μαθω ντεκουπαζ ..ιδεα δεν εχωω, πολλα φιλιά ζεστα ζεστα..επιτελους ο ηλιος καιει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαιρούλα μου! Μπήκε η Άνοιξη και επειδή είναι η αγαπημένη μου εποχή μου άλλαξε και την διάθεση! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Να μάθεις ντεκουπάζ πραγματικά είναι πολύ δημιουργικό και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις μια χαρά! Τα χεράκια σου είναι χρυσά εσένα! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Να την χαίρεσαι την κόρη σου, είναι πραγματικό ταλέντο σαν τη μαμά της! Πανέμορφα και τα κολιεδάκια αλλά και τα σαπουνάκια. Αλήθεια, αυτά θα λυπόμουν να τα χαλάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερίνα μου, τα σαπουνάκια σου είναι πανέμορφα!!! Μιλούσα με την Ντίμη προ ημερών και μου το είπε αλλά είχα ξεχαστεί κι εγώ και δεν είχα περάσει να τα δώ!
    Μπράβο σου, πολύ καλή μαθήτρια!!!!
    Και τα μπιζουδάκια σου είναι άκρως ανοιξιάτικα!
    'Οσο για την κορούλα σου, να την χαίρεσαι! Είναι υπέροχες οι φωτογραφίες της!!!!
    Για τα αυγουλάκια, εάν μάθεις κάτι από την πεθερούλα σου, πές μου κι εμένα, γιατί είμαι πρωτάρα στα περί κοτετσίου...χαχαχα!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωωωωωω ανοιξιάτικη πολύ σε βρίσκω! Όλα πανέμορφα αλλά μου άρεσαν λίγο περισσότερο τα σαπουνάκια γιατί δεν είχα ξαναδεί! Μπράβο και στην κόρη σου με τις υπέροχες φωτογραφίες της!Πολλά πολλά φιλιά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!