Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014

Μύρισε άνοιξη!!!

Kαλό Μήνα και Καλή Σαρακοστή !
Τελείωσαν οι αποκριές,πέρασε και η Καθαρά Δευτέρα, μασκαρευτήκαμε,φάγαμε λαγάνα και ταραμά στο φουλ  και μπήκαμε στην Σαρακοστή! Πως περνάει ο καιρός!!!
Η εποχή αυτή πολύ μου αρέσει! Νομίζω ότι η ομορφότερη εποχή του χρόνου είναι η Άνοιξη. Έτσι ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε μπιζουδάκια με ανοιξιάτικη διάθεση.
Να σας δείξω λοιπόν τα πρώτα μας 
Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με την τεχνική decoupage 
 Και ένα κολιέ με γυάλινες πέρλες και στοιχεία επίχρυσα .Η πετρούλα στην μέση είναι από τις αγαπημένες μου !
 H αγαπημένη μου φίλη και μπλοκογειτόνισα Dimi μου έστειλε ένα υπέροχο μπουκαλάκι και ένα κουτάκι γεμάτο ομορφιές!!! Σαπουνάκια που μοσχοβολάνε , καρδούλες από πηλό, μια ετικέτα και μια υπέροχη κάρτα,όλα φτιαγμένα από τα χεράκια της!
 Το κουτάκι το έστειλε για την κορούλα μου που μαζί μου ξετρελάθηκε και αυτή από την χαρά της! Dimi μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ είναι όλα υπέροχα και μοναδικά σαν και εσένα!!!

Τα πρώτα παιδικά σανδαλάκια μας είναι έτοιμα και φυσικά είναι ροζ!!!

Σας φιλώ στα μουτράκια σας!
Να περνάτε υπέροχα!

10 σχόλια:

  1. πολυ όμορφα πραγματακια !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή να έχουμε Κατερινάκι μου, πέρασε ο καιρός και μπαίνουμε ολοταχώς στην άνοιξη και από εκει χωρίς να το καταλάβουμε τσουπ στο καλοκαιράκι...και καλοκαιράκι χωρίς SK epiloges σανδαλάκια και υπέροχες σαγιοναρίτσες δεν γίνεται!!!!! Ανυπομονώ να δω τα καινούργια σας και να πάθω τα περσινά.....να μην ξέρω ποιά να αγαπήσω περισσότερο!!! Πάντως τις περσινές δεν τις έβγαλα από τα πόδια μου, τους άλλαξα τα φώτα!!! Τα σκουλαρικάκια και το κολιεδάκι ρομαντικά και φινετσάτα για μια άκρως ανοιξιάτικη εμφάνιση! Είδες Κατερινάκι τι όμορφιά έχει ένα χειροποίητο vintage δωράκι? Μπράβο στην Dimi να το χαρεί το κοριτσάκι σου!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλή Σαρακοστή
    Τα σκουλαρίκια σου έφεραν την Άνοιξη για να μην πω για τα τσαχπίνικα σανδαλάκια που το πήγαν ακόμη παραπέρα,
    Όλα όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου παλαβιάρα φίλη μου, με την ανοιξιάτικη διάθεση!!!!
    Και τα κοσμήματά σου είναι πανέμορφα και τα σανδαλάκια είναι τόόόσο γλυκά!!!
    Τα δωράκια σας, είναι χάρμα οφθαλμών! Να τα χαρείτε μαμά και κόρη!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κατερινούλα μου!Καλό μήνα καί καλή Σαρακοστή σού εύχομαι!!!Τί όμορφιές έφτιαξες πάλι!!!Τά σκουλαρίκια σου,φανταστικά!Αλλά καί τό κολιέ σου,υπέροχο!!Τά δέ σανδαλάκια σου,υπερπαραγωγή!!Ολα τά λεφτά!!Χαίρομαι πού σού άρεσαν τά δωράκια μου!Αξίζεις περισσότερα!!Μέ συγκίνησε πού μοιράστηκες τήν χαρά μου γιά τήν νεογέννητη εγγονούλα μου!!Νά χαίρεσαι τήν όμορφη οικογένειά σου!!Καλές Ανοιξιάτικες δημιουργίες!!Φιλάκια φιλενάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι άνοιξη βρε?Καλοκαίρι για τα καλά μου θύμισες με τα πέδιλα!Πολύ ωραίες δημιουργίες (τις είδα και στο fb:)).Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου!Πολλά πολλά φιλιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Σαρακοστή Κατερίνα μου . Τι όμορφες και ανοιξιάτικες δημιουργίες είναι αυτές!!!
    Τα δωράκια της Δήμητρας μοναδικά και καλοφτιαγμένα όπως εκείνη ξέρει . Να τα χαρείτε.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινα μου πολυ ομορφα ολα και το δαχτυλιδι και το κρεμαστο...πραγματικα αυτη η πετρα ειναι πολυ ομορφη . Τα δωρα σου ρομαντικα και πανεμορφα και τι να πω για τα σανδαλια ...εισαι η haute couture των σανδαλιων. φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κατερίνα! Με γειές! Κι εμένα η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή! Όλα μου φαίνονται πιθανά τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!