Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014

Τα πρώτα μου πλεκτά!

Τα πρώτα μου πλεκτά κορίτσια από τα χεράκια μου! Απίστευτο μου φαίνεται που κατάφερα να πλέξω με βελονάκι! Όταν ήμουν μικρή και έβλεπα την γιαγιά μου να πλέκει σκεφτόμουν "εγώ δεν θα μπορέσω ποτέ" τελικά αν θέλουμε κάτι όλα γίνονται! 
Παρακολουθώντας βήμα βήμα την Μαρία τα κατάφερα! Ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου για τις χρήσιμες οδηγίες σου και συμβουλές! 

Και εδώ είναι το βιντεάκι που παρακολούθησα στο youtube στο κανάλι της Μαρίας. Όποια κοπέλα θέλει να πλέξει να ξέρει ότι δεν θα βρει καλύτερες οδηγίες!



Επίσης έχω ένα θέμα με τα σχόλια .... μπαίνω σε πολλά blog της γειτονιάς μας που έχω ξανακάνει σχόλια και μου βγάζει ότι είναι κακόβουλο  πρόγραμμα ή μου κλείνει την σελίδα μόλις πάω να ολοκληρώσω το σχόλιο μου. Στην τελευταία ανάρτηση μου δεν κατάφερα να απαντήσω σε κανένα σχόλιο.Έχετε ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει? 

Φιλιά πολλά!!! 
Καλή βδομάδα σε όλους!

15 σχόλια:

  1. Καλή αρχή με το πλέξιμο. Όντως οι οδηγίες της Μαρίας βοηθούν πολύ.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη! Η Μαρία είναι φοβερή και κατατοπιστική!

      Διαγραφή
  2. Mπράβο Κατερίνα μου!!!Πολύ όμορφες οι πλεχτες σου δημιουργίες!!!Ο επιμένων,νικά!!!
    Σίγουρα οι οδηγίες τής Μαρίας σέ βοήθησαν πολύ!!!Τώρα ποιός σέ πιάνει!!!Μού συμβαίνη πολλές φορές,ίσως φταίη τό πρόγραμμα πού έχουμε γιά προστασία !Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi μου!!! Έχω 15 μέρες που δεν μπορώ να κάνω σχόλιο ή να δω ανάρτηση σε μερικά blogs και με έχει νευριάσει αυτό το σκηνικό! Ίσως να φταίει και το antivirus μας. Τι να πω? Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Α, το βελονάκι πήρε φωτιά απ' ό,τι βλέπω!!!
    Πολύ όμορφες δημιουργίες, παλαβιάρα μου!!
    Για το Μαράκι, δεν έχω να σχολιάσω τίποτα! Είναι αστέρι και της έχω τρομερή αδυναμία!
    Προφανώς, κάποιο site ή blog έχει μολυνθεί, και όσα άλλα blogs το έχουν συμπεριλάβει στη λίστα ανάγνωσης (ή κάπου άλλου), θεωρούνται μολυσμένα ακόμα κι αν δεν είναι!
    Απλά, βρείτε ποιο σας κάνει τη ζημιά... Εμένα μέχρι στιγμής, δεν μου έχει τύχει και δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά... Μπορεί τόση ώρα να σου γράφω μπούρδες!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you,thank you λατρεμένη!
      Σιγά μη λες εσύ μπούρδες! Αλλά πως να το βρω ???? Βρες το μουυυυυυυυυυ χαχαχα
      Μάκιαααα μελανουράκι μου μοναδικό!!

      Διαγραφή
  4. Κατερινα μου γλυκια τι ομορφα πραγματακια επλεξες , πολυ χαιρομαι αν βοηθησα εστω και λιγο ...κι εγω αγαπω να μαθαινω και ειμαι υπομονετικη μαθητρια γι αυτο κι οταν δειχνω προσπαθω να δειχνω βημα βημα, πολλα φιλιά και περιμενω κι αλλα , τωρα που πηρες φορα!!! φιλιά πολλα! καλη βδομαδα απο αυριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου χωρίς εσένα σιγά μην ούτε αλυσίδα δεν θα μπορούσα να πλέξω! Να σαι καλά!Εγώ για την υπομονή μου δεν φημίζομαι αλλά τελικά όσο μεγαλώνω μάλλον την αποκτάω! Φαντάζομαι θα βλέπεις και τα λάθη μου αλλά θα τα καταφέρω να κάνω και ένα σωστό τελείως ;)
      Σε φιλώ!!!! Καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. μπράβο σου! υπέροχα! εγώ πάλι προτιμώ να τα χαζεύω γι αυτό μάθε μήπως φτιάξεις και για εμάς τίποτις αχαααχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου.Λες να γίνω μια μεγάλη πλέκτρα και να σας φτιάχνω? χαχαχα Μακάρι! Αν και δύσκολο το βλέπω να αποκτήσω τόσο υπομονή ώστε να βγάζω παραγωγή! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Καλά έκανες και συμβουλεύτηκες τη Μαίρη , όμορφο αποτέλεσμα ,για το θέμα που ρωτάς συμφωνώ με την Γιάννα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή!!! Εϊναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και το πλέξιμο έπιασες προκομμένο μου κορίτσι!!!! Καλές δημιουργίες Κατερινάκι μου, η επιτυχία είναι σίγουρη με ότι καταπιάνεσαι, μαλλί και βελόνες , σύρμα και κοσμήματα , σαγιονάρες κεντημένες και ένα σωρό πανέμορφα πράγματα!!! σε φιλώ κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφα!!!Καλή συνέχεια γιατί το βελον'ακι ειδικά στην αρχή είναι πολύ εθισμός!Αυτό με τα σχόλια που λες δεν έχω ιδέα γιατί σου συμβαίνει!Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω!Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά τώρα που το ξεκίνησες δεν θα ξεκολλάς. Πολύ καλή αρχή και μια ακόμη καλύτερη συνέχεια εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!