Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Καλό μήνα !!! Νέα σχέδια με σύρματα!

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους! 
Η συρματομανία συνεχίζεται και νομίζω θα κρατήσει πολύ!!! 
Νέα σχέδια λοιπόν.
Για ρίξτε μια ματιά :)

Αυτά είναι από τα αγαπημένα μου! Η καρδιά περάστικε με φύλλα χρυσού η μία και με σμάλτο έγινε η άλλη. Λατρεύω την γαλάζια πέτρα δεμένη με χρυσό σύρμα!
 "Κύκλους κάνω κύκλους "αυτό το τραγούδι σιγοτραγουδούσα όταν έφτιαχνα αυτά τα δαχτυλίδια και δώστου γύρω γύρω το σύρμα! 

Και αυτό το σετ το έφτιαξε η αδερφή μου!!! Θα σας πω ένα μυστικό, μόνο καρδούλες μπορεί να φτιάξει ,μάλλον είναι πολλή ερωτευμένη χιχιχι Ενώ αυτή έχει πιο καλό χέρι στις κατασκευές με το σύρμα δεν τα πάει καλά και όλο απορεί : " αν είναι δυνατόν να μπορείς εσύ και όχι εγώ!!!" χαχαχα

Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας. Τον τελευταίο καιρό παραμελώ λίγο την μπλοκογειτονιά γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος με την μικρή και με τις κατασκευές. Ελπίζω να γίνω πιο τακτική στις επισκέψεις μου.


Φιλάκια πολλά!!! 





8 σχόλια:

  1. Α, πολύ όμορφα είναι και τα δικά σου κοσμήματα και της αδερφής σου!!!
    ;-)
    Καλό μήνα, κούκλα!!!
    Ένα βιαστικό φιλάκια από μένα!
    ΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφά!!!Τα είδα και στο fb καλή συνέχεια με τη συρματομανία!!!!Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καί ευλογημένο μήνα Κατερίνα μου!!!Πανέμορφα όλα τά κοσμήματα!!Καί τά δικά σου αλλά καί τής αδελφούλας σου!!!Καλοδουλεμένα καί μέ πολύ γούστο!!!!Τά λάτρεψα!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο μηνα η συρματολογια σου αποδιδει ομορφους καρπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Κατερίνα μου με τα όμορφα συρματοδιπλώματα .
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αλό μήνα και χαρούμενη βδομάδα Κατερινάκι μου!!με εντυπωσίασε ιδιαίτερα η τεχνική σου με το σύρμα!πολύ νεανικά τα κοσμήματά σας,να πείς και στην αδελφούλα σου πολλά συγχαρητήρια!τα χρώματα απίστευτα!!!φιλάκια πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Κατερίνα μου με τα ωραία σύρματά σου! Μπορώ να καταλάβω τη μανία σου γι' αυτά. Πολύ όμορφα κοσμήματα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!