Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014

Η μάχη στην ψυχή του ανθρώπου (οι δυό λύκοι)

Ένα βράδυ ένας γέρος ινδιάνος της φυλής Τσερόκι, μίλησε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην ψυχή των ανθρώπων και του είπε: 
- Γιέ μου, η μάχη γίνεται ανάμεσα σε δυο λύκους που έχουμε όλοι μέσα μας.
Ο ένας είναι το Κακό. Είναι ο θυμός, η ζήλια, η θλίψη, η απογοήτευση, η απληστία, η αλαζονεία, η ενοχή, η προσβολή, τα ψέματα, η ματαιοδοξία, η υπεροψία, και το εγώ.
Ο άλλος είναι το Καλό. Είναι η χαρά, η ειρήνη, η αγάπη, η ελπίδα, η ηρεμία, η ταπεινοφροσύνη, η ευγένεια, η φιλανθρωπία, η συμπόνια, η γενναιοδωρία, η αλήθεια, η ευσπλαχνία.
Ο εγγονός το σκέφτηκε για ένα λεπτό και μετά ρώτησε τον παππού του:
- Και ποιος λύκος νικάει;
Ο γέρος Ινδιάνος Τσερόκι απάντησε απλά:
- Αυτός που ταΐζεις.

6 σχόλια:

  1. Πάντα λάτρευα οτιδήποτε σχετικό με την Ινδιάνικη κουλτούρα!
    Πολύ όμορφη αναδημοσίευση, παλαβιάρα μου!
    Φιλάκια άπειρα!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή ιστορία, με την ινδιάνικη κουλτούρα που λατρεύω!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oι άνθρωποι αυτοί που τους εξόντωσε ο "πολιτισμός" και η φιλοκέρδεια ήταν άξιοι θαυμασμού για πολλά πράγματα.Άνθρωποι που δεν μπορούσαν να ζουν σε περιφραγμένη γη,γιατί πολύ απλά και ο αέρας δεν περιφράζεται.Εξοντώθηκαν περήφανα όπως έζησαν και πολέμησαν. Γιαυτό λατρεύουμε την Ινδιάνικη κουλτούρα και οι ιστορίες τους είναι πραγματικά υπέροχες!!! Φιλιά κοριτσάρες μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου μου άρεσε πολύ η Ινδιάνικη ιστορία , αυτοί που ποτέ δεν εγκλωβίζονται πουθενά . Ξέρεις στην Βενεζουέλα που έζησα υπάρχουν φυλές μακριά από τον πολιτισμό με σοφία , γαλήνη , απλότητα .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ομορφιές έχεις δει και τι εμπειρίες υπέροχες που έχεις Νικόλ μου! Σοφία ,γαλήνη ,απλότητα..... μακάρι να έχουμε στην ζωή μας. Δύσκολο όμως έτσι όπως έχουμε γίνει ή μας έχουν κάνει...
      Μάκιααααααα

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Χρόνια πολλά!!Καλή χρονιά !!! Τί όμορφη ανάρτηση!!!Λατρεύω ότι έχη σχέση με την ινδιάνικη κουλτούρα!!
    Ωραίος καί περήφανος λαός!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!