Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014

Συρματομπερδεματα!

Γεια σας! Νέα μανία......Σύρματα! 
Σας είχα δείξει τα πρώτα μου σχέδια με σύρματα , νομίζω θα από δω και πέρα θα ακολουθήσουν πολλά! 
Πολύ μου αρέσει το σύρμα,βγάζει όμορφα και ιδιαίτερα σχέδια σε κοσμήματα και απορώ πως τόσο καιρό δεν το είχα επιχειρήσει. Κάλιο αργά παρά ποτέ λοιπόν!
 Για ρίξτε μια ματιά....









 Και δύο ψαράκια που τελικά ερωτεύτηκαν και έγιναν σκουλαρίκια με την μέθοδο deqoupage.
Οι ρίγες τους είναι διαφορετικές γιατί είναι ο willy και η lili οπότε πρέπει να τα ξεχωρίζουμε :)

Πως σας φαίνονται? 

25 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα!!!Σου πάει πολύ το σύρμα Κατερίνα!!!Συνέχισε έτσι!Καλά τα ψαράκια αποθέωσαν το Post!!Καλό απόγευμα και πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank you Aby μου!!!! Χαίρομαι πολύ που ακούω τόσο καλά λόγια από εσένα! Νομίζω ότι με το σύρμα τα σπας τελείως!!! Κάθε φορά που βάζεις μια δημιουργία σου με σύρμα λιώνω! Μπορώ να σου πω ότι από εσένα ξεκίνησα να φτιάχνω με σύρμα.....με τα δικά σου ξετρελάθηκα και σκέφτηκα "θέλω και γω"!!!!
      Μεγάλα καψούρια σου λέω ο willy και η lili ....χαχαχαχα
      Μάκιαααααααα

      Διαγραφή
  2. Like στα συρματο-θαυματάκια σου!!!
    Like στα ριγέ ντεκουπαριμένα ψαράκια σου!!!
    Like και στη νέα εμφάνιση του blog!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, παλαβιάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπωπωπωπωπωπωπωπωπωπω....
      Θα τρελαθώ! Με τόοοοοσαααα likessss χαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύυυυυυ παλαβιάρα φιλενάδα μουυυυυυυ!!! λαβ γιουυυυυ <3 Μάκιαααααααα <3

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφες συρμάτινες δημιουργίες!!! Δε μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο είναι όλα υπέροχα! Και τα ψαράκια όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Με΄κάνεις και νιώθω υπέροχα με τα καλά σου λόγια! φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καί ντεκουπάζ Κατερίνα μου??Μπράβο!!Τό αποτέλεσμα σέ δικαίωσε!!Τά ψαράκια,άπαιχτα!!!!Αλλά καί οι συρμάτινες δημιουργίες σου,πολύ εντυπωσιακές !Μοναδικά κομμάτια!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Το ντεκουπάζ το αγάπησα μέσα από τις δικές σου δημιουργίες παρόλο που καμία σχέση δεν έχει το δικό μου με την δουλειά που κάνεις! Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. Κατερινα εισαι χρυσοχερα , το συρμα το δουλεψες τελεια !!! ολα ειναι πανεμορφα και μου αρεσαν πολυ τα δυο σου ψαρακια με τις ριγες , φιλακια φτιαξε κι αλλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μαιρούλα μου που την παρακολουθώ στο youtube στενότατα με τα πλεκτά!!! (Έφτιαξα φιόγκο πλεκτό Μαιρούλα!!! ) Ευχαριστώ πολύυυυυυ θα φτιάξω κι άλλα σίγουρα!
      Μάκιααααααααααα

      Διαγραφή
  6. Κατερινάκι μου μου τι ωραία καινούργια πράγματα είναι αυτά!!!!!!!!! το πρώτο κομμάτι σου τέλειο!!! πολύ όμορφος συνδυασμός υλικών και χρωμάτων, το δεύτερο έχει ταιριάξει τέλεια το ασημί σύρμα με τις πέτρες σε γηίνες αποχρώσεις, το βραχιολάκι με τις κοραλί πέτρες....μούρλια!!!!!!! Το σύρμα είναι το υλικό σου...όπως και οι σούπερ σαγιοναρίτσες σου!!!!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου θαυματουργό (γιατί οι δημιουργίες σου είναι πραγματικά θαυματα!) χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Ναι πράγματι νομίζω ότι το σύρμα τελικά είναι το υλικό μου.... για τις σαγιονάρες να δεις ιδέες που έχω!!! Μακάρι να πάνε όλα καλά και θα σας βομβαρδίσω με πολλά post...:) Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα Κατερίνα μου, τα δε ψαράκια υπέροχα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσαν! φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Συρματοεκπλήξεις σούπερ σπέσιαλ βλέπω εδώ Κατερινάκι μου!!εκπληκτικά κοσμήματα!μαγικά τα ψαράκια-όλα τα λεφτά!-και πανέμορφο το βραχιολάκι με τα κοραλάκια!!συγχαρητήρια!καλή βδομάδα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ Καιτούλα μου που σου άρεσαν! Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Βλέπει τελικά που από το τίποτα (στο σύρμα αναφέρομαι) μπορείς να φτιάξεις πανέμορφα κοσμήματα? Πολύ ωραία ειδικά τα δαχτυλίδια!
    Με γειά και το νέο image στο blog!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Χριστινάκι μου! Από το τίποτα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. πολύ όμορφα...στη δεύτερη φωτο το αριστέρα μου άρεσε...και τα ψαράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι τέλεια. Ειδικά το βραχιόλι πριν τα ψαράκια το λάτρεψα.
    Εχεις βραβείο. Εδώ σε περιμένει: http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2014/01/blog-post_21.html
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοοο σε ευχαριστώ πολύ!!! θα περάσω να το παραλάβω!!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. Κατερινάκι είναι υπέροχα μολις το δεις παρε με τηλεφώνοοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thankssss αλλά κλείσε το τηλέφωνο να πάρουμε σειρά!!!χαχαχα φιλιάααααααα

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα! Έχεις ένα βραβειάκι όποτε μπορείς πέρασε να το πάρεις http://swanocean.blogspot.gr/2014/01/a-new-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!