Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Μπερδέματα με σύρματα!

Γεια σας! Νέα τρέλα με έπιασε.... μπερδέματα με σύρματα! Έβλεπα που άλλα κορίτσια φτιάχνουν και μου άρεσαν, οπότε είπα να το προσπαθήσω. Τα λάτρεψα! Δείτε τα πρώτα μου και περιμένω εντυπώσεις. 

Δαχτυλίδια με γυάλινη πέτρα άκουα και καρδούλα μοτίφ για το λαιμό

Δαχτυλίδια από σύρμα ορείχαλκου και ημιπολύτιμες πέτρες

Βραχίολια με σύρμα ορείχαλκου και ημιπολύτιμες πέτρες

Ελπίζω να σας αρέσουν! Αυτό το φόντο το Χριστουγεννιάτικο πότε θα το αλλάξω????  Πάσχα κοντεύει να έρθει !!!!χαχαχα

Μάκιααααααααα!




11 σχόλια:

  1. Πολύ σου πάει αυτή η νέα μανία σου!!!
    Όλα είναι υπέροχα, αλλά η καρδούλα σου είναι όλα τα λεφτά!!!
    (Καλέ, κράτα λίγο ακόμα το φόντο! Αν σου αρέσει εσένα, ας το κρατήσεις μέχρι το Πάσχα!!! Μιλάω εκ του ασφαλούς, αφού φιλοτιμήθηκα και άλλαξα φόντο χθες!!!)
    ;-) αχαχα!!!
    Φιλάκια, Κατερινιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε που μου είπες πως μου πάει!!!! Όντως μανία με έχει πιάσει! Τα δάχτυλα μου πονάνε!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιαννουλάκι μου!!! Όσο για το φόντο το βλέπω το Πάσχα να αχνοφαίνεται το καινούργιο φόντο χαχαχα
      Μάκιαααααααααα λατρεμένη!!! <3

      Διαγραφή
  2. Το σύρμα Κατερίνα μου είναι ένα υλικό που όσο το δουλεύεις τόσοπαθιάζεσαι . Η πρώτη σου απόπειρα πολύ επιτυχημένη και να συνεχίσεις
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου! Πραγματικά έχεις δίκιο! Νομίζω θα μου γίνει μεγάλο πάθος!! Φιλιάαααα!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα!!!!Επιτέλους είδαμε τις νέες σου δημιουργίες!Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Ναι είναι καιρός να αρχίσω να δημιουργώ... :) :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Κατερίνα μου!!Τίς λάτρεψα!!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντίμι μου!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! Μάκιαααααααα

      Διαγραφή
  5. καλή αρχή και καλές συρματοδουλειές /συρματοκατασκευές
    μου άρεσαν..ειδικά τα πρωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!