Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Ιδέες για να στολίσουμε το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας!

Τρεις μέρες και είναι Χριστούγεννα! Ιδέες για να στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας και να εντυπωσιάσουμε τους καλεσμένους δημιουργώντας μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα!

Τα ποτήρια του κρασιού μπορούν να γίνουν υπέροχα κηροπήγια! Τα λάτρεψα !!!

Christmas-Dining-Table-decorating-ideas - Amazing Spaces: Blinds ...


Βαζάκια που έχουμε φυλαγμένα μπορούμε να τα γεμίσουμε με νερό και γκι ή κάποια πρασινάδα και ρόδια και να βάλουμε και ένα ρεσώ και το κηροπήγιο μας είναι έτοιμο!


Πιάτα με γλύκισμα,κόκκινο και πράσινο ο απόλυτος Χριστουγεννιάτικος στολισμός!




Θήκες για τα μαχαιροπίρουνα για τους λάτρεις του πλεκτού!  




Οι καρέκλες μας με μια κορδέλα και μια μικρή σύνθεση από κουκουνάρι!


Λευκό - κόκκινο και κεριά! Must για το εορταστικό μας τραπέζι!

Home & Party Ideas: Table decoration, centerpieces and Ideas < part 1















4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Κατερίνα μου!!! Όλες οι προτάσεις σου υπέροχες και πολύ χρήσιμες τέτοιες μέρες!!! Τις λάτρεψα όλες!!! Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου! Και εμένα μου άρεσαν πολύ και είναι και εύκολες να γίνουν και οικονομικές! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ότι επιθυμείς!!

      Διαγραφή
  2. Με τα ποτήρια χάζεψα , πολύ όμορφες και ανέξοδες οι προτάσεις σου Κατερίνα μου
    Καλά Χριστούγεννα με ζεστασιά στην καρδιά, υγεία και αγάπη
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιες οι ιδεες !!Ειδικα αυτα τα πλεκτα καλτσακια για τα μαχαιροπιρουνα...τελεια!!

    Καλα Χριστουγεννα Κατερινα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!