Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες για το Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles!

Άκουσα την εξής ατάκα.....  "Aν συνεχίσει έτσι ο καιρός πάντως,
την Πρωτοχρονιά θα ψάχνουμε το φλουρί σε κάνα καρπούζι" χαχαχα 
 
Παρόλο  που ο καιρός συνεχίζει με λιακάδες ,μύρισε Χριστούγεννα!!!! 
Έτσι ξεκινήσαμε σιγά σιγά με τα πρώτα Χριστουγεννιάτικα στεφάνια μας και γούρια. Να μην σας τα δείξω ....δεν υπάρχει!

Kαι με αυτή την ανάρτηση θα πάρω μέρος στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι στο υπέροχο blog stars and icicles . Στο side bar θα δείτε και το banner για να το επισκεφτείτε! Έλα να κλικάρουμε γρήγορα δεξιά... :)
Ιδού λοιπόν οι πρώτες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας.. 
 



Ελπίζω να σας αρέσουν.... Φιλιά πολλά πολλά πολλά και να έχετε ένα υπέροχο Σ/Κ !

33 σχόλια:

  1. Απίθανα όλα Κατερίνα μου!!Χαίρομαι που σε βρήκα!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φανή μου! Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου θα σε επισκεφτώ σύντομα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. A, τί όμορφα πραγματάκια ετοιμάσατε!!!
    Μπράβο! Για να μπαίνουμε σιγά-σιγά στο κλίμα!
    Εμένα που δεν μου πολυαρέσει το καρπούζι, μπορώ να χρησιμοποιήσω βερύκοκο?!
    (Μη μου απαντήσεις!!!)
    ___________________________________
    Φιλάκια πολλά, Κατερινιώ!!!
    HO HO HO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που δεν θα σου απαντήσω!! Καλά βρε καθαρματάκι δεν φτάνει που έχεις σαρώσει όλα τα giveway θες και το φλουρί???? Με το καρπούζι θα σε αφήσουμε!!!! χαχαχα
      Thanks Γιαννουλάκι μου αααα θέλω ημερολόγιο syros2js.... μην κάνεις την κινέζα στο έχω ξαναπεί!!!!
      Kissesssssssssssssssss <3

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα πανέμορφα !!!
    Μπράβο πολύ προσεγμένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου! Καλή Κυριακή να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Ομορφιές τα στολιδάκια σου, Κατερίνα! Τώρα ως προς τον καιρό, να σου πω την αλήθεια , δε με πειράζει που δεν κάνει κρύο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Για να είμαι ειλικρινής ούτε εμένα με πειράζει που δεν κάνει κρύο... άσε που σκέφτομαι ότι δεν έχουμε ακόμη ανάψει καλοριφέρ και έχω μια χαρά απερίπγραπτη ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. καλε ποτε τα εφτιαξες οοοοολα αυτα? και εγω που πρεπει να κάνω 1 χριστουγεννιατικο για ενα προτζεκτ δεν βρισκω χρονο! να σου βρισκω εγω εκτυπωσεις να μου φτιαχνεις εσυ καλουδια αχαχαα!!!!
    τελεια ειναι ολα, μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Μάχη μου στο μαγαζί ότι κάνω και όχι μόνη μου, έχω και την αδερφή μου! Οπότε καταλαβαίνεις ότι βγαίνει η δουλειά... άσε που μεγάλωσε η κόρη μου για να τα καταφέρω να φτιάχνω πραγματάκια...οπότε εσύ είσαι πραγματικό θαύμα με 2 μικράκια και τόσα που δημιουργείς!!!! φιλιά πολλά πολλα !!

      Διαγραφή
  6. και δω ακόμα με τα καλοκαιρινά είμαστε...το βραδάκι μια ζακετούλα τη θέλουμε όμως...πολυ όμορφα τα στεφάνια σου και τα υπόλοιπα , καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ δελφινάκι μου ...τώρα το επόμενο που θέλω να φτιάξω είναι η καρτούλα σου!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Κατερινάκι καλημερούδια, τα χριστούγεννα είναι μαγικά και άσε το καιρό να κάνει ότι θέλει....!!! Εσύ βλέπω μας έβαλες στο πνεύμα του Χριστουγέννων με τα στεφανάκια σου, τα γουράκια σου , τα καραβάκια σου....από όλα τα καλά ετοιμάσατε, πανέμορφες δημιουργίες!!!! Να στολιστούμε σιγά σιγά να το χαρούμε και να διασκεδάσουμε!!!!!
    Το Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι δεν το γνώριζα ...θα το επισκεφθώ αμέσως μετά!!!
    Σε φιλώ γλυκό μου Κατερινάκι!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κοριτσάκι μου το γλυκό με το υπέροχο ταλέντο! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Το Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι είναι πολύ ωραίο να συμμετέχεις γιατί αυτά που φτιάχνεις είναι μοναδικά και πρέπει να τα δουν!
      Πολλά φιλάκια Μαράκι μου!!!

      Διαγραφή
  8. Μα τι κάνω εγώ, ακόμα ούτε ένα χριστουγεννιάτικο !!
    Και τα ζήλεψα τα δικά σου, μπράβο σου τόσο γλυκούλια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Σοφία μου θα βάλεις τα δυνατά σου για τα Χριστούγεννα και θα μας καταπλήξεις! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Άντε γρήγορα στην μηχανή σου για δουλειά!!! Περιμένουμε να τα δούμε! :-)

      Διαγραφή
  9. Πολ ύ όμορφα τα χριστουγεννιάτικά σου!Μου αρέσουν πολύ τα στεφάνια που έκανες!Πολλά πολλά φιλιά:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα τι υπέροχες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες είναι αυτές!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχα ειναι και στα χρωματα τα χριστουγεννιατικα μπραβο Κατερινακι , ακου παιρνω αυτα αλλα θα περιμενω και αλλα χιλια ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μου η χαρά και σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Εννοείται θα σου ξαναστείλω! φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα Κατερινάκι μου..καλή βδομάδα να έχουμε..Με ενθουσίασαν οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου..τα στεφανάκια σου ονειρεμένα..χαρισματικό ταλέντο με φαντασία ανεξάντλητη!!φιλάκια πολά..ένα όμορφο βραδάκι σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρααααα σε ευχαριστώ πολύυυυυυυ Kate μου! Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν δεν φαντάζεσαι! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαράκι! Ευχαριστώ πολύ κούκλα μου ! φιλιά πολλά και σε εσένα!

      Διαγραφή
  14. Καλή μου Κατερίνα τί υπέροχες δημιουργίες έκανες!!!!! Καταπληκτικά στεφανάκια!!!!! Χίλια μπράβο κοριτσάκι μου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου με τα υπέροχα κουζινομαγειρέματα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. ειναι ολα καταπληκτικα Κατερινα!!μπραβο σου!!!μα απο ποτε εχεις ξεκινησει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ! Καλέ έχω και την αδερφή μου χωρίς αυτή ούτε τα μισά δεν θα είχα φτιάξει!!! φιλιά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!