Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Μια πτήση για τον Μιλτιάδη!



Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!! 
Τελειώνει το καλοκαιράκι επίσημα με πρωτοβρόχια και δροσούλα που πεθυμήσαμε !
 Ένας νονός μια μανούλας ,ο Κύριος Τάκης μας συνάντησε στην βάπτιση του μικρού πρίγκιπα που σας είχαμε παρουσιάσει και ξετρελάθηκε με τον στολισμό! Το δώρο του για της βαπτιστίκας του το μωράκι ήταν ένας στολισμός για την βάπτιση του μικρού από εμάς! Έτσι δημιουργήσαμε μια πτήση για τον Μιλτιάδη! Η μπομπονιέρα του είχε ήδη επιλεγεί  και ήταν αεροπλανάκι ,οπότε δουλέψαμε πάνω σε αυτό το θέμα. Για ρίξτε μια ματιά και περιμένω εντυπώσεις σας.
Το τραπέζι των ευχών στολίστηκε και στήθηκε στην είσοδο




Γυάλα με smarties Χατζηγιαννάκη

Ευχολόγιο



Στεφανάκι
Κουβαδάκια μεταλικά με βασιλικά και στικάκι με το όνομα του μικρού

Ευχόμαστε στο μικρό Μιλτιάδη να είναι υγιείς και να έχει μια ζωή γεμάτη από πτήσεις ευτυχίας ,αγάπης και επιτυχίας και οι γονείς του να τον χαίρονται και να τον καμαρώνουν!
Και σε όλη την μπλοκογειτονιά 
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑ & ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑΑΑΑΑ! 
ΣΜΟΥΤΣΣΣΣ

31 σχόλια:

  1. xixixixixi!
    Υγιής, τυχερός και ευτυχισμένος να είναι ο μικρός πιλότος!!!
    (με τόσα αεροπλανάκια, δεν έχει άλλη επιλογή! Αυτό το επάγγελμα θα ακολουθήσει! Πάει και τελείωσε!)
    ;-)
    Απίθανα όλα, κούκλα μου!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου πω και εμένα πέρασε από το μυαλό μου!!!! Ευχαριστώ κοπελάρα μου φιλάκια πολλαάαααα!

      Διαγραφή
  2. Πήρα την δεύτερη πτήση και έφτασα, γιατί την πρώτη πρωινή την πήρε η Γιάννα από τη Σύρο....χιχιχι!!! Επιμένω όπως και την προηγούμενη φορά ότι κάνεις πολύ όμορφα βιβλία ευχών και τα πρωτότυπα χωνάκια αεροπλάνα που συνδύασες μας απογείωσαν κανονικά!!! Μπράβο βρε Κατερινάκι, εύχομαι να πάρεις και αλλές δουλειές και θα στο ξανά ευχηθώ μπας και πιάσει αυτή τη φορά....την επόμενη φορά να στολίσεις και για μια κοριτσίστικη βάπτιση!!!!
    καλή εβδομάδα, τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι μου με τα καλά σου λόγια!!! Ευχαριστώ πολύ πολύ και που σου άρεσαν αλλά και για την ευχή για κοριτσίστικη βάπτιση.... αν και στα σκαριά έχω πάλι αγοράκι μου φαίνεται!!!! Σε φιλώ και ανταποδίδω την αγάπη!!! μουτς μουτς μουτς!

      Διαγραφή
  3. Γλυκειά μου Κατερίνα,εγώ,μιάς πού μένω κοντά στό Ελ.Βενιζέλος,πήρα τήν τρίτη πτήση καί ήρθα τρέχοντας!!!!Τί νά πώ!!!
    Εχω μείνη άφωνη!!!!Πανέμορφα όλα, φτιαγμένα μέ πολύ γούστο καί μεράκι!!!Από τά στεφανάκια καί τά χωνάκια,έως τό ευχολόγιο!!!Τέλεια όλα!!!Νά τούς ζήση ο μικρός Ακλιβιάδης!!!Θά σέ έχω υπόψιν ,μέ τό καλό,γιά τήν μικρή μου συνονόματη!!!
    Ω ρέ γλέντια!!!Καλή εβδομάδα!!!!Πολλά φιλιά στήν όμορφη Αρτάκη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι να πω τώρα μετά από τόσες πτήσεις και τόσο υπέροχα σχόλια!!! Ντίμι μοναδική μου σε ευχαριστώωωωωωω τόσοοοοο πολύυυυυυ (τεράστια χέρια ανοιχτά και πατάω και στις μύτες των ποδιών μου) Όσο για την καθοδόν μικρή μας Δημητρούλα τα καλύτερα !!!! Και ήμουν και στο Ελευθέριος Βενιζέλος χθες σε έκθεση στο metropolitan... πολλά γλέντια να έχετε όλοι σας !!! φιλια!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Εάν τό ήξερα,θά ερχόμουν νά σέ γνωρίσω!!!Κρίμα!!!!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Να ζήσει ο μικρούλης! Υπέροχες κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύυυυυυ! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Να σαι καλά κούκλα μου πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. να σας ζήσει , να τον χαίρεστε..όμορφα όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Δελφινάκι σε ευχαριστούμε πολύ! Να σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  6. Να ζήσει!Λοιπόν εντυπώσεις τώρα!Μου άρεσαν όλα!!!χαχα!Ξεχώρισα όμως λίγο παραπάνω το στεφάνι και τα αεροπλανάκια στη τρίτη φωτογραφία.Πολύ ιδιαίτερα!Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Aby μου! Τα αεροπλανάκια είχαν πολυ φάση και μου ήρθαν ξαφνικά στο μυαλό. Όταν τα έφτιαχνα μου θύμισαν την χαρτοκοπτική που κάναμε στο σχολειο... χιχιχι φιλιά πολλά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο στολισμός που δημιουργήσατε, Κατερίνα!!!!!
    Καλοφώτιστος να είναι ο μικρός Μιλτιάδης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε καλή μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχος ο στολισμός! Απόλυτα δημιουργικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχχχ!! Τι υπέροχος ο στολισμός!!!! Μπράβο Κατερίνα... φοβερές ιδέες ...πανέμορφες!!!
    Πάντα γερός και δυνατός ο Μιλτιάδης κι εσείς πάντα γερές και δημιουργικές, με τόσο υπέροχες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά και εσύ κουκλίτσα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. πραγματικά πολύ όμορφες επιλογές για τη βάφτιση του μικρού!
    Δημιουργήσατε πολύ ζεστή και ονειρική ατμόσφαιρα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ζήσει το μωράκι και να τον χαίρεστε! Πολύ όμορφοα ο συνδυασμός χρωμάτων, αλλά περισσότερο μου άρεσαν τα "φτερά" στα χάρτινα χωνάκια!!!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε Ελεάννα! Πράγματι τα αεροπλανάκια με τα "φτερά" έδωσαν ρέστα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Κατερινάκι μου πάντα με χαμόγελο.να σας-τους- ζήσει το μωράκι!!γερό τυχερό και ευτυχισμένο...πολλά συγχαρητήρια για την ανάρτηση..παραμυθένια όλα!!τα αεροπλανάκια πρέπει να ενθουσίασαν τον Μιλτιάδη τον νεαρό μπόμπιρα καθώς και γονείς και καλεσμένους!!εντυπωσιακό το τραπέζι των ευχών αλλα και το βιβλίο με χαρούμενα ζωηρά χρώματα!!εξαιρετική παρουσίαση!!μπράβο κοπέλα μου..άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank you thank you thank youuuuuuu για τα καλά σου λόγια!!!! Ήταν τόσο χαρούμενο το θέμα που πιστεύω θα ενθουσιάστηκε και ο μικρούλης! Σε φιλώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφα τα κάνατε. Ο μικρούλης να ζήσει υγιής ευτυχής και επιτυχημένος Φιλάκια Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eυχαριστούμε πάααααρα πολύυυυυυυ!!! Πόσο χαίρομαι που άρεσαν δεν μπορώ να σου περιγράψω!!! Φιλιά πολλάααα και καλό μήνα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερίνα μου, εξαιρετικά και πρωτότυπα όλα! Να ζήσει ο Μιλτιάδης! Πέρνα κι από μένα, σε κάλεσα σε ένα παιχνιδάκι αν έχεις χρόνο, φιλιά!
    http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/10/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυ Λινάκι μου!!!! Έρχομαι να δω τι ετοιμάζεις πάλι!!! χιχιχι φιλιάααα

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!