Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

Και πάλι εδώ με ναυτάκια και πρίγκιπα :)

Κορίτσια γεια σας! 

Μπομπονιέρες ναυτάκια!
Δεν θα ευχηθώ ακόμη καλό φθινόπωρο γιατί για εμένα το καλοκαίρι δεν έχει τελειώσει ακόμη! Στην τελική στην Ελλάδα ζούμε ας το απολαύσουμε ακόμη λίγο! Λίγο λοιπόν το καλοκαιράκι ,λίγο η δουλειά ααα και το λαπτάκι μου που χάλασε παράλληλα, καιρό έχω να σας δω αλλά και να με δείτε! Και για να είμαι ειλικρινής μετά από βομβαρδισμό ημερήσιων αναρτήσεων από κάποια Blogs έχανα και επαφή με τα υπόλοιπα που ήθελα να δω και δεν προλάβαινα να σας διαβάσω...  Αφού λοιπόν  σας ζάλισα με τα σανδαλάκια μου είπα να πιάσω τους στολισμόυς κάποιων βαπτίσεων που κάναμε.... κοριτσίστικο θέμα ακόμη δεν μας έχει δοθεί η ευκαιρία  να στολίσουμε αλλά και τα αγοράκια μας είναι γλύκα! Θα σας δείξω 2 θέματα που είχαμε τελευταία, ένα ναυτικό και ενα με θέμα την κορώνα για έναν γλυκούλι πιτσιρικά! Ας αρχίσω λοιπόν....
Το τραπέζι των ευχών!


Γλυφιτζούρια για να γλυκαθούν οι μικροί καλεσμένοι!


Το ευχολόγιο που το έφτιαξα με τα χεράκια μου!


Χωνάκια με γλυκίσματα




Ναυτικό θέμα χωρίς ψαράκια δεν γίνεται!!!


Το πινακάκι του μικρού Δημητράκι στο τραπέζι των ευχών!



















Και εδώ είναι η βάπτιση του Παναγιώτη -Ιωάννη! Ενός  πρίγκιπα όπως τον αποκαλεί η μανούλα του που τον λατρεύει και δεν έχει καθόλου άδικο...είναι μοναδικός!!!  Τα χρώματα είναι πάλι σε αποχρώσεις του τυρκουάζ και του άκουα χρώματος και φυσικά η κορώνα ήταν το κύριο θέμα και την δημιουργήσαμε από αλουμίνιο.Ήταν ένα πάρτυ με πολλή αγάπη!Δείτε το....



Το τραπέζι των ευχών συνοδευόταν με γλυκά από τα χεράκια της γιαγιάς του μικρού!



Στεφανάκια που τώρα στολίζουν το δωμάτιο του!




Οι μπομπονιέρες στικάκια με κορώνες!


Το πινακάκι του μικρού έγινε ψηφιακή εκτύπωση και ντυθηκε με γάζα και κορώνες από τα χεράκια μας!


Smarties Χατζηγιαννάκη! the best!


cupscakes και διάφορα γλυκίσματα με βουτυρόπαστα από τα χεράκια της γιαγιάς!





















































Και επί της ευκαιρίας αφού τα σχολεία ξεκινάνε σε λίγες μερούλες να ευχηθούμε να έχουν όλα τα παιδιά μια υπέροχη σχολική χρονιά και υπομονή εμείς οι μανούλες να τα στηρίζουμε!

  Φιλάκια πολλά πολλά πολλά 
στα υπέροχα μουτράκια σας!!!
















26 σχόλια:

  1. A, και πάνω που ήρθα να δω τί γίνεται με τις αναρτήσεις σου, είδα νέο post. Και τί post!
    Μες τη γλύκα!!!
    Μα είναι απίθανες οι δημιουργίες και για τις 2 βαφτίσεις!!! (Τί ΤΕΛΕΙΟ ευχολόγιο???!!!)
    Μπράβο, κούκλα μου!
    Πάντα τόσο δημιουργική να είσαι!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    Καλή σχολική χρονιά εύχομαι!!!
    Αμέέέέέτρητα φιλάκια!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε! Δεν ξέρω τι είχε γίνει με το μπλογκ και 3 φορές είχα ολοκληρώσει την ανάρτηση και δεν αποθηκευόταν.Ευχαριστώωωωωωω πολύυυυυ πολύυυυυυυ Γιαννουλάκι μουυυυ!!!φιλάκια πολλά πολλάααααα <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες δημιουργίες. Μπράβο κορίτσι μου! Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Τζίνα μου!!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!! :)

      Διαγραφή
  3. Ερωτεύτηκα κι εγώ το ευχολόγιο με το καραβάκι, αλλά όλα ήταν πανέμορφα!!!
    Μπράβο!!
    Να ζήσουν τα παιδάκια!
    Καλή σχολική χρονιά...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ Μαράκι μου! Το ευχολόγιο πραγματικά άρεσε πολύ!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο!!Καλέ,πού χάθηκες?Ολόκληρη ανάρτηση έκανα γιά τά μέρη σας!!Θά συμφωνήσω γιά τίς καθημερινές αναρτήσεις,είναι πολύ δύσκολο νά τίς παρακολουθείς,πρέπει νά είσαι όλη μέρα πάνω από τό λάπτοπ!!!Εγώ,τίς προσπερνώ,μία τήν εβδομάδα ,κάνω,καί αυτή μέ τό ζόρι!!Ολες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες!!!Πολύ όμορφη η δουλειά σου καί μέ πολύ γούστο φτιαγμένα!!!!Καλή σχολική χρονιά σέ όλα τά παιδιά!!!!
    Μού έλειψες!!!!Φιλάκια!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ντιμάκι μου!!! Δεν προλάβαινα να δω τις αναρτήσεις σας γιατί και με το λάπτοπ είχα πρόβλημα αλλά έβλεπα συνέχεια τουλάχιστον 7 αναρτήσεις την μέρα να περνάνε από ένα συγκεκριμένο μπλογκ και εσάς σας έχανα!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αν και πρέπει να σου κρατήσω μουτράκια που πέρναγες από Αρτάκη και ούτε καφεδάκι δεν είπιαμε!!!! φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  5. Πόσο καιρό έχω να περάσω από το blog σου!!!Καλώς σε ξαναβρήκα!Πολύ ωραία η βάφτιση κ τα γλυκά φαίνονται υπέροχα!Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!! Και γω καιρό είχα να περάσω από την μπλοκογειτονιά...τώρα που αρχίζουμε και μαζευτόμαστε σιγά σιγά με τα σχολεία θα γίνω και εγώ πιο τακτική στις επισκέψεις μου...φιλάκια ατελείωταααα !!

      Διαγραφή
  6. Κατερινάκι μου μου έλειψες, ειλικρινά πάνω που σκεπτόμουν να στείλω μήνυμα τσούπ μια αναρτησούλα με τις πανέμορφες βαπτίσεις που έκανες, τώρα κατάλαβα γιατί παραπονιέσαι που δεν έτυχε κοριτσίστικη βάπτιση, ήθελες να βγάλεις το δημιουργικό σου ταλέντο στα ροζ!!!!!
    Το στήσιμο με τα υφάσματα ε ξ α ι ρ ε τ ι κ όοοοο!!!!! μαζί με τα αξεσουάρ να πέφτουν τόσο στιλάτα από ψηλά!!!! Το ευχολόγιο θα το πω και έγω πολύ καλή δουλειά!!!! Μπράβο σου Κατερινάκι μου,να ζήσουν τα παιδάκια, καλές δημιουργίες και οι επόμενες δουλειές σου εύχομαι επιτέλους να είναι για κορίτσι γιατί είμαι σίγουρη πως θα καταπλήξεις!!!!!! Σου αξίζει!!!! Καλή χρονιά στην κοπελάρα σου!!!!
    φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράααααακι μου υπέροχο σε ευχαριστώ πολύ!!! Ένα τέτοιο σχόλιο από εσένα για εμένα και την δουλειά μου είναι πολύ σημαντικό και επιβραβευτικό γιατί είσαι από τους επαγγελματίες που πραγματικό εκτιμώ και θαυμάζω απίστευτα!!!! Σε έχω σκεφτεί πολλές φορές και όλο λέω να σε πάρω τηλ.και όλο κάτι μεσολαβεί και το αφήνω... φιλιά πολλά πολλά στα μουτράκια σου!!!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο!
    Μεγάλο ταλέντο!
    Καλό φθινόπωρο και καλή συνέχεια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Δέσποινα!!!! Καλό φθινόπωρο και σε εσένα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. με υγεία , καλότυχα κι ευτυχισμένα τα μωράκια ..να τα χαίρεστε..να τα χαίρονται οι γονείς τους..
    ωραίες όλες οι δημιουργίες , όλος ο στολισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Δελφινάκι μου! Σε ευχαριστούμε πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. Γλυκό φθινόπωρο να έχεις Κατερινάκι μου!!εκπληκτική η ανάρτηση..να ζήσουν τα μωράκια μια ονειρεμένη ζωή..!το γαλάζιο λευκό μαγεύει το χώρο,με το τραπέζι των ευχών να πρωταγωνιστεί σε ομορφιά..τα χρυσά χεράκια σου θαυματούργησαν με το ευχολόγιο!!τα στεφανάκια τα γαλάζια παραμυθένια..αλλά και η γιαγιά θαυματούργησε απ'ότι είδα..κάτι λαχταριστά cupcakes που μπήκαν στην σωστή τους θέση,,τα πολύχρωμα σμαρτάκια μου έκαναν κι αυτά ιδιαίτερη εντύπωση με το χρώμα τους!!υπέροχες οι βαπτίσεις με εξαιρετικό γούστο!!πολλά πολλά φιλάκια Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα τεράστιο χαμόγελο μεχρι τα αυτιά μου από τα υπέροχα λόγια σου!!! Σε ευχαριστώωωωωω πολύυυυυυ πολύυυυυ κοριτσάκι μου!!! Εύχομαι και σε εσένα καλό φθινόπωρο και θα τα λέμε πιο συχνά από δω και πέρα!! Σε φιλώ μουτς μουτς!!!

      Διαγραφή
  10. Καλέ, να χαίρεσαι το S! (Από το sk-epiloges!)
    ==ή μήπως κάνω λάθος???==
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχεις!!!!Ναι γιορτάζει το S...το άλλο μου μισό η αδερφή μου! Γιορτάζει και πήρε την κόρη μου και την κάνανε κοπάνα Γιάννα μου και θα έρθουν σήμερα! THANK YOU THANK YOU THANK YOUUUUUUUU είσαι μοναδική πραγματικά!!! μουτς μουτς μουτς!!! :-)

      Διαγραφή
  11. Το παραμυθι του μικρου μας πριγκηπα Παναγιωτη Ιωαννη αρχισε πολυ ομορφα και βοηθησατε και εσεις σ αυτο...Ευχαριστουμε πολυ!!!Λιτσα-Στεφανος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμείς σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείξατε! Το σημαντικότερο είναι ότι μέσα από αυτή την συνεργασία ξεκίνησε και μια σχέση φιλίας μεταξύ μας! Για εμάς είστε κάτι παραπάνω από πελάτες και χαιρόμαστε πραγματικά μέσα από την καρδιά μας! Λιτσάκι έχεις δώσει 2 μέρες απουσία.... φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά όλα υπέροχα, Κατερίνα μου! Περιμένω και τα κοριτσίστικα για να αποτρελαθώ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. thank youuuuu Λινάκι μου!!! Αχ και εγώ την κοριτσίστικη περιμένω αλλά πάλι αγοράκι μου βγήκε!!!χιχιχι φιλιάαααα μουτς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η πτηση ηταν υπεροχη...Ευχαριστουμε πολυ..Ευχομαι ο Μιλτος να πιλοταρει σωστα τη ζωη του με υγεια ευτυχια και χαρα...Ο παππους τακης ο νονος της μανουλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kύριε Τάκη εμείς σας ευχαριστούμε ! Σας ευχόμαστε να είστε καλά και να έχετε στην ζωή σας πάντα τόση χαρά όση είδαμε σε εσάς καμαρώνοντας τα εγγόνια σας!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!