Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

Ένα βραβείο και νέα σανδάλια!!

Hello ,hello!! 
Ανοίγοντας το pc μου και μπαίνοντας στο blog μου βλέπω ένα βραβειάκι να με περιμένει! 
Να πω ότι δεν χάρηκα θα είναι ψέμα! Είναι γνωστό πλέον ότι πολύ μου αρέσει να παρλάρω μέσο των βραβείων που μοιραζόμαστε χιχιχι Το νέο μου βραβείο μου το χάρισε μια νέα φίλη στην γειτονιά μας (γρήγορα όλες να γίνεται μέλη!!!) η Ελισάβετ από τα plekta aristoyrgimata . 
Ελισάβετ σε ευχαριστώ πολύ! 

Οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσω είναι 8... μην φοβάστε σήμερα θα είμαι σύντομη!!
1)Το αγαπημένο μου φαγητό: Τρελαίνομαι για σαρδέλα στα κάρβουνα!
2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους : Η διπροσωπία! 
3) Μου αρέσει οι άνθρωποι που κάνω παρέα : να έχουν χιούμορ και να μην είναι δήθεν!
4) Με ηρεμεί : Το μασάζ!! Όσο και να μου κάνουν θέλω κιάλλο!!χαχαχα
5)Αγαπώ : Τον εαυτό μου ,την οικογένεια μου ,τους φίλους μου,το blog μου και την σκυλίτσα μου την Λουίζα! Γενικά αγαπώ εύκολα ;)
6)Με τσαντίζει : πολλά με τσαντίζουν,είμαι τσαντίλας γενικώς! Αυτό όμως που με τσαντίζει περισσότερο είναι όταν χαλάω το λάπτοπ μου!
7)Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ(αντικείμενο): την οδοντόβουρτσα μου! εντάξει και το λάπτοπ μου...
8)Όταν ήμουν μικρή μάζευα: τα λεφτά από τον κουμπαρά της αδερφής μου χαχαχα ο δικός μου ήταν πάντα άδειος!!

Τώρα πρέπει να παραδώσω το βραβείο σε 3 blogs!
1) Στην Φωτεινή από το blog ΦΩΤΕΙΝΗ ΛΙΑΚΑΔΑ ΜΟΥ
2)Στην Georgina από το blog Tourtorial
3)Στην Δέσποινα από το bloh oh so cute thnigs
και τα 3 blogs είναι φανταστικά!!! Όσες δεν είστε μέλη τρέξτε να γίνεται αμέσως!
Κορίτσια καλορίζικο!!!
Και φυσικά δεν θα μείνω μόνο στο βραβειάκι μου.... θα σας δείξω και τα νέα σανδαλάκια που φτιάξαμε! (Σιγά που θα την γλιτώνατε...χοχοχο)
Θα ξεκινήσω με ένα παιδικό για μια μικρούλα φίλη το οποίο το λάτρεψα κυριολεκτικά! 

Και αυτό είναι ένα σανδάλι από τα υπομονετικά χεράκια της αδερφής μου...


και τέλος ένα πιο απλό με λουλουδάκι, πέρλες και εννοείται στρασάκια! 

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε !!! 
Σας φιλώ στα μουτράκια σας!!!


33 σχόλια:

  1. Κυρία μου καλημέρες σας πολλές και δροσερές . Σας ευχαριστούμε πολύ πολύ .... ταπεινά . ναμίζω το νόημα του να έχεις ένα ιστιλόγιο είναι να παρακολουθείς και άλλά και να τα προτείνείς ή συστήνεις ...ή και να δίνεις βαρβεία ! νομίζω πως κάποια στιγμή αν το αντιληφθούμε όλες μας και όλοι μας ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Φωτεινή μου! Να σαι καλά πάντα Λιακαδάτη και ορεξάτη!! φιλια!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!!!:)Πάω να δω καιτα blog που δίνεις βραβειάκι!Ωραία και τα σανδάλια σου,πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!! Πήγαινε είναι πραγματικά καταπληκτικά!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα τα σανδάλια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Καλά να περάσεις και εσύ!!!

      Διαγραφή
  4. Με γειά το βραβείο. Το αξίζεις!!! Τα σανδάλια καταπληκτικά. Το παιδκό το λάτρεψα... άνετα το φορούσα... σαν παιδί που είμαι χο χο χο...
    θα περάσω μια βόλτα απο τα σπίτια που βράβευσες.
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλοριζικα τα βραβειακια σου!
    να τα χαιρεσαι!
    και τα σανδαλακια καταπληκτικά, ιδιως το πρωτο ζευγαρι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπελάρα μου!!! Άντε με το καλό να έρθει και το αντράκι σου και με ένα πόνο να το φέρεις στον κόσμο!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ! ΤΑ ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΣΟΥ ΑΠΑΙΧΤΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φένια μου σε ευχαριστώωωωωω πολύυυυυ φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Σοφάκι μου να χαίρεσαι το βραβείο σου και χαιρόμαστε και εμείς που σε γνωρίζουμε καλύτερα.
    Τα σανδάλια είναι εξαιρετικά , το ασπρόμαυρο μου άρεσε πιο πολύ , ίσως γιατί μου λείπει!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ σε ευχαριστώ πολύ!!! Ναι το ασπρόμαυρο και εμένα μου άρεσε πολύ! Μια μικρή διορθωσούλα... με λένε Κατερίνα! φιλιά πολλά καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  8. Να το χαρείς το βραβειάκι σου! Τα σανδάλια σου είναι πανέμορφα! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερινάκι είσαι για πολλάααααα βραβεία ακόμα, συγχαρητήρια για μια ακόμα φορά και για το βραβειάκι σου και για τις σανδαλάρες σου!!!!και ακού να σου πω τα σανδάλια σου τρώγοναι με πολλούς τρόπους,βραστά,τηγανητά,κοκκινιστά,λεμονάτα.....και όπως αγάπα η ψυχή του καθενός!!!Μια δοκιμή φίλες μου θα σας πείσει!!!
    Κοριτσάκι, σου γράφω από την Αμάρυνθο από το Οlympic star και το σήμα εδώ είναι δραματικό.
    Ηρθαμε για ένα βράδυ εκδρομή,αύριο βράδυ φεύγουμε!
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μουυυυυυυ με κάνεις και κοκκινίζω!!! Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυ !!! Λοιπόν την επόμενη εκδρομή να την κάνετε στην Αρτάκη να βρεθούμε!!! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλοριζικα τα βραβειακια σου Κατερίνα μου!!!
    Νά τά χιλιάσεις!!!Τό αξίζης κοριτσάκι μου!!!
    Πώ πώ!!!!!Ζωγράφισες πάλι!!!!Πανέμορφα τά σανδαλάκια σου!!!
    Φτιαγμένα μέ πολύ γούστο!!!!Μπράβο!!!
    Καλό βράδυ!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ντίμι μου! Να σαι καλά και πάντα δημιουργική και εσύ!!φιλια΄πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για την προτίμηση, με συγκινείς! Σου εύχομαι καλές δημιουργικές στιγμές και πάντα χαρούμενες με την οικογένειά σου και το σκυλάκι σου, και όχι άλλες αβαρίες στο λαπτοπ (σε νιώθω!) Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ !!!!!
    Καλά δεν ντρέπεσαι έκλεβες από τον κουμπαρά της αδελφής σου:))))))))
    Τέλειες οι σαγιονάρες!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Μα και αυτή δεν τα έκανε κάτι απλά τα μαζευε. Ε τα έπαιρνα εγώ που ήμουν πιο αποδοτική στο χρήμα :P
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σανδάλια μας!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  13. Τα σανδαλια σου οπως πάντα τοσο πετυχημενα , θες να τα φορεσεις ολα, συγχαρητηρια για το βραβειο κι εμενα μου αρεσουν οι σαρδελες σατ καρβουνα, φιλιά και καλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ !!! Να σαι καλά! φιλια΄πολλα!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου, κούκλα!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο και για τα σανδάλια!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
    Φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!! Και σε εσένα καλή εβδομάδα!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Να χαρείς το βραβείο σου...ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου ... ωραία τα σανδαλάκια ... καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα σαι καλά Δελφινάκι!!! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα γλυκό μου Κατερινάκι..να τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου γιατί το αξίζεις..καλάαααα οι σαγιονάρες παραμυθένιες...είσαι απίστευτη κορίτσι μου,γιατί και οι παλιές σου δημιουργίες μαγεύουν όλα τα θηλυκά..υπέροχη νότα για την καθημερινότητά μας...σου στέλνω την αγάπη μου και αμέτρητα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Κατερίνα με πολλά πολλά βραβεία.
    Μια βόλτα από 4lifeidea.blogspot.gr για να παραλάβεις ακόμα ένα που σε περιμένει .

    link ανάρτησης βραβείου
    http://4lifeidea.blogspot.gr/search?updated-max=2013-08-02T00%3A19%3A00%2B03%3A00&max-results=1#.Ufusm0I29FI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!! Καλή εβδομάδα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Τρέχω να το παραλάβω :)

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!