Τρίτη, 2 Ιουλίου 2013

Καλό μήνα!!! Νέα σχέδια σανδάλια και όχι μόνο!!!

Γεια σας!!! Με μια μέρα καθυστέρηση αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
 σε όλη την μπλοκόσφαιρα!!! 
Μακάρι ο Ιούλιος να είναι ο μήνας που θα μας απογειώσει όχι μόνο από ζέστη αλλά και από χαρά ,αισιοδοξία και οικονομική άνθηση.... (γιατί αν δεν το κάνει θα τα πάρω στο κρανίο!!!χαχαχα)

 Θα σας δείξω καινούργια σχεδιάκια σε σανδάκια και όχι μόνο....
Πάμε λοιπόν...
Εδώ είναι μια πλατφόρμα με πολλές πέρλες!!! Οι πέρλες έγιναν μία μία στο χέρι και μετά δέθηκαν επάνω στην πλατφόρμα. Δεν χρησιμοποιήσαμε την έτοιμη αλυσίδα με τις πέρλες γιατί απλά δεν μας αρέσει καθόλου να είναι έτοιμο κάτι... Η Μαρία ενθουσιάστηκα πολύ!!!
 Η μαμά Στάσα ήθελε σανδαλάκι για την μικρή της με φράουλες και κεράσια. Δεν ήθελε πολλές κορδέλες και το αποτέλεσμα της άρεσε πολύ.
 Ακόμη αστράφτουν τα ματάκια μου από τα στρας!!! 
410 στρας κολλημένα ένα ένα!!! 
3 μέρες κολούσα....
και 
επειδή είμαι της υπερπαραγωγής η Βάσω ξετρελάθηκε αλλά πιο πολύ εγώ!! Να βρισκόταν και κάποιος να μου φτιάξει μία και εμένα πολύ θα το ήθελα!!χιχιχι
 Μουστάκια! Νέα μόδα και έχω σκάσει να μάθω από που έχει ξεκινήσει και κανείς δεν ξέρει! Εγώ παντως έφτιαξα και φόρεσα και ένα χιχιχι


Αν βλέπατε αυτά τα ποδαράκια νούμερο 26 να τις φοράνε σας εγγυώμαι θα παθένατε ντουμπρουτσά! Απίστευτα υπέροχες βγήκαν και 3 μέρες παρακαλάω την κόρη μου να της φτιάξω και ούτε καν λέει να το σκέφτομαι!  Τι παιδί και αυτό περίεργο! Όλες οι φίλες τις ξετρελάθηκαν και αυτή θέλει απλές...πφφφ


 Σκουλαρίκαι από ξύλο και στρας φυσικά!!! Ένα στο δεξί και στο αριστερό ένα μικρό στρας...έτσι το σκέφτηκα και έτσι το προτείνω!
 Τσαντάκι δερμάτινο και μια μικρή πόλη από στρας...
  Βραχιολάκι με αλυσίδα και δέρμα ....
 Αυτό το βραχιολάκι είναι για μία μικρούλα που η μαμά της της το ταίριασε με φορεματάκι ρόμπερ και στέκα ασορτί. Ήταν μία γλύκα!!!
 Την θυμάστε την τραγουδιάρα φίλη της κόρης μου από το γκρουπάκι? Εεεεε πως θα έβγαινε να τραγουδίσει χωρίς τα σανδάλια μας??? Ιεροσυλία τελείως χαχαχχαα
 Μια ροζ ρομαντική για την Παναγιώτα!


Αυτά είναι τα νέα μας!  Ελπίζω να σας αρέσουν!!! 
Φιλάκια πολλά!!!


Μπορείτε να μας ακολουθήσετε  στο bloglovin θα δείτε το button δεξιά σας και στο facebook




24 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τις πανέμορφες σαγιονάρες που έχετε κάνει όλο το καλοκαίρι,σας αξίζουν χίλια μπράβο!!!Κατερινάκι πες μου οι πλατφόρμες από τι νούμερο ξεκινάνε γιατί έχω μία φίλη που φοράει μικρό νούμερο!!!Θέλω επίσης να μου πεις αν η πλατφόρμα μπορεί να γίνει όπως τα σχέδια που έχεις κάνει για τις σαγιονάρες!!!!
    φιλάκια σε εσένα και την αδερφούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ρε Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!Οι πλατφόρμες ξεκινάνε από 36 νούμερο και γίνονται όπως θες. Ακόμη και σε σαγιονάρα να έχεις δει κάποιο σχέδιο μπορούμε να το κάνουμε. Φιλάκια και σε εσένα Μαράκι μου!!! :)

      Διαγραφή
  2. Γλυκό μου Κατερινάκι,τι μου κάνεις..σ΄΄εχασα...και τα έχασα με τις πανέμορφες σαγιοναρίτσες σου!!οι λευκές με τις πέρλες θα κλέψουν καρδιές!!με ξετρέλαναν κι εκείνες με τις πεταλούδες!!συγχαρητήρια!πάντα με φοβερές εκπλήξεις!!πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω χαθεί τελείως... στο φτερό μπαίνω και βγαίνω.. μου τρώνε πολύ χρόνο τα σανδάλια αλλά χαλάλι τους... σε ευχαριστώ πολύ και εμένα οι πεταλούδες με τρέλαναν!!!! φιλια πολλά κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  3. Τι ομορφιές είναι αυτές??
    Μπράβο σου...όλα τα σχέδια ένα κι ένα!!...Μα πιο πολύ ζήλεψα αυτό με τις πέρλες (!)
    Καλό μήνα,,,με ομορφιές απ΄τα χεράκια σου!!!
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Δεν σταματάς να μας εκπλήσσεις, τελικά!!!
    Τί αριστουργήματα έφτιαξες πάλι???
    Όλα είναι τόσο υπέροχα αλλά, λίγο παραπάνω το μάτι μου έμεινε στα σκουλαρίκια!!!
    Είσαι καλλιτέχνης, κορίτσι μου!!! Τί να λέμε τώρα???
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό μήνααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank youuuuuuu τιμή μου τα λόγια σου!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Κατερινάκι μου!!!Πώ πώ!!!Τί έφτιαξες πάλι!!!!Πανέμορφες οι σαγιοναρίτσες σου,ιδίως αυτές μέ τίς πέρλες καί τά στράς!!!Ολα μού άρεσαν!!!Τό καλό,νά λέγεται!!!Η τσάντα,όλα τά λεφτά!!!!Καλό βράδύ!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Είσαι πάντα τόσο ευγενική και υπέροχη!!! φιλιά κοριτσάκι μου!!

      Διαγραφή
  6. καλό μήνα..δεν έφυγε το γκάτζετ αναγνωστών τελικά , είδες; όμορφα όλα .. με ξέρεις ότι είμαι του απλού άρα ταιριάζουμε με τη κόρη σου :)) φραουλίτσα αγαπημένο φρούτο ... τα σκουλαρίκια μου άρεσαν ... η ρομαντική ροζ παντόφλα μου αρεσε αν και όχι τόσο απλή όσο του γούστου μου , αλλά οκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχουμε ακόμη...χιχιχι ο καθένας με το γούστο του και όλες οι γνώμες δεκτές φυσικά!!! Χαίρομαι πολύ να μου λέτε την γνώμη σας ακόμη και κάτι να μην σας αρέσει. Πολλές φορές έχω ακούσει πελάτισσες και φίλες να μου λένε να διορθώσω κάτι και έχουν δίκιο. Τα δέχομαι όλα όταν είναι καλοπροαίρετα ;) Σε ευχαριστώ πολύ δελφινάκι που είσαι πάντα εδώ στις αναρτήσεις μου .φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχα πράγματα έφτιαξες πάλι!!
    Μπράβο!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου πολύ πολύ!!!! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Εμένα μου άρεσαν και θα τις φορούσα όλες... και η πλατοφόρμα με τις πέρλες και τα σανδάλια τα ρομαντική ροζ και τα ροζ κίτρινα... λίγο παραπάνω έμεινα όμως στα φρουτένια... ιδιαίτερη αδυναμία... αφού έχω βρει φρουτάκια σε χαντράδικο και θέλω να φτιάξω ένα φρουτένιο κολιέ.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Τα φρούτα γίνονται πολύ όμορφα κολιέ αν τα συνδιάσεις με τις σωστές χάντρες και κορδελίτσες. Άκρως καλοκαιρινά και παιχνιδιάρικα!! φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα
    Υπέροχα τα στόλισες τα σανδάλια, σε ρομαντικούς τόνους. Μου άρεσαν πολύ, μα ξεχώρισα τα παιχνιδιάρικα σκουλαρίκια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Να σαι καλά για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν. Καλά τα σκουλαρίκια κάνουν πάταγο...τώρα έχω στα σκαριά την τινκερμπελ χιχιχι φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφες!!!Δεν σας σταματάει ποτέ η έμπνευση!Καλό μήνα και καλές δουλείες!!!!Πολλά φιλιά!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. And johnnie walker keep walking...xaxaxa σαν τον γκάμι μπερ ένα πράγμα και η εμπνευσή μου ... δεν σταματά ποτέ ποτέ ποτέ!φιλιά πολλά κοριτσάκι σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΝΔΑΛΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΛΕΣ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΛΕΣ...........ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank youuuuuu οι πέρλες μου αρέσουν και εμένα πολύ!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΗΚΑ Κ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!!!!ΠΕΡΝΑ Κ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ελισάβετ!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το βραβειάκι σου!!! Θα το παραλάβω αμέσως και με πολλή χαρά!!! φιλιά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!