Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

Χειροποίητα σανδάλια 2013

Hellooooo!!!!
 Να μαι και πάλι.... με τι άλλο??? Με σανδαλάκια καινούργια και έτοιμα για παράδοση! Αυτές οι μέρες ήταν πολύ δύσκολες και κουραστικές για εμένα. Μαγαζί, σπίτι, νοσοκομεία... ω ναι τα είχαμε και αυτά δυστυχώς γι'αυτό με βλέπετε και μπαίνω σαν φαντομάς και τσακ βγαίνω στο φτερό! Όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε έχω καταντήσει! Και παράλληλα με όλα αυτά και μια είσοδο την μικρής μου στην εφηβεία που με έχει τρελλάνει! ( έτοιμη την έχω την ανάρτηση αλλά θα την κοινοποιήσω όταν κάνω μπουμ!) Ελπίζω εσείς να είστε όλοι καλά και να περνάτε καλύτερα από εμένα... βέβαια εκεί που λέω τα παιξα και είμαι έτοιμη να τα παρατήσω τσουκ όλο και κάτι κάνω γιατί τα έξοδα τρέχουν σαν τον γιο του ανέμου!!!  Αρκετά σας ζάλησα .... ιδού λοιπόν τι έφτιαξα. 

Η Λία είναι μία μικρή φίλη μου ετών 12 και ήθελε κάτι μοναδικό όπως θέλω εγώ! Νομίζω ότι το πέτυχα!
  

"Τα παπάκια στη σειρά πως χορεύουνε τρελά
μες στης λίμνης τα νερά κουά, κουά, κουά, κουά" 'ετσι δεν έλεγε το τραγουδάκι???? ε λοιπόν και εγώ τα  έβαλα να πάνε βόλτα χιχιχι
   Εδώ λίγο δαντέλα λίγο πέρλα και φυσικά πολύ στρας και τσουκ η φίλη μου η Κατερίνα είναι έτοιμη να τις περπατήσει!
 Και τέλος με μοτίφ "you and me" που δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία αλλά κάνει τσάρκες τώρα στην παραλία της Αρτάκης στα ποδαράκια της Ιωάννας συμμαθήτριας της κόρης μου!


Αυτά για την ώρα.... και μην ξεχνάτε ότι θέλετε με ρωτάτε ή στέλνετε μηνυματάκι και σας απαντώ! 
Περιμένω τα σχόλια σας  και γιατί όχι όποια θέλει και την παραγγελία της!!! 
Φιλιά πολλά!!!


 

24 σχόλια:

  1. μα είπα και εγώ δεν έχει άλλα σχέδια ,το καλοκαίρι μόλις άρχισε,κοίτα να δεις Κατερινάκι αν ήμουν νεότερη να ξέρεις ότι στανταράκι θα έπαιρνα τα παπάκια!!!πολύ πρωτότυπη!!!όλα κάλα με τα νοσοκομεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχω θέμα και με την φωτογραφική μηχανή...την ξεπάτωσα!! Μαράκι νεότατες είμαστε και παπακια μπορούμε να βάλουμε και στρουμφάκια χιχιχι Εντάξει με τα νοσοκομεία αυτό το μήνα τα επισκεφτήκαμε πολλές φορές ελπίζω να μην έχει συνέχεια... :)

      Διαγραφή
  2. Γλυκό μου Κατερινάκι κι απο μένα καλησπέρα..σούπερ νεανικές και πρωτότυπες οι σαγιονάρες σου..όλες μία προς μία..εκείνες που είχες και το όνομα Λία με στρασάκια θα κάνουν πολύ μπαμ και όχι μόνο..οι δαντέλες,οι περλίτσες πολύ σικάτες..μπράβο σου κοπέλα μου..χρυσά τα χεράκια σου..εύχομαι οι περιπέτειες που είχες με τα νοσοκομεία να τέλειωσαν!!όσο για την εφηβεία της κόρης να μην ανησυχείς!Κι αυτό θα περάσει..σου στέλνω την αγάπη μου,πολλά φιλάκια και σου έχω και στο μπλόγκ μου νέο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα τα όμορφα σου σχόλια! Θα περάσω το συντομότερο να σε διαβάσω και να ταξιδέψω.... φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Απίθανα τα παπάκια Κατερίνα. Ποια μικρή φίλη δεν θα τα δει και δεν θα τα ζηλέψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνα μου όταν τα είδα και είπα θα τα βάλω σε σανδάλι η αδερφή μου με κοίταγε καλά καλά χαχαχα και εμένα μου άρεσαν πολύ! φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Η μια καλύτερη από την άλλη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κυκλαμινάκι μου!!! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικά όλα! Το ένα σχέδιο καλύτερο από το άλλο! Να'σαι καλά και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχω μείνη άφωνη!!!Τί υπέροχες οι σαγιονάρες σου Κατερινάκι!!Ωραία στολισμένες καί μέ πολύ όμορφα υλικά!!!Μπράβο κορίτσι μου!!!!Καλές δουλειές σού εύχομαι!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα..ποτέ στη ζωή μου δε φόρεσα σαγιονάρες.. στη πρώτη μου άρεσε που έγραψες και το όνομα της κοπέλας... ως εμφάνιση μου άρεσε πολύ αυτή με τις δαντελίτσες,, μου αρέσουν οι δαντελίτσες :)
    εύχομαι να είναι όλα καλά από υγείας (είπες νοσοκομεία)
    το δωράκι ακόμα να έρτει και δε ξέρω γιατί άργησε τόσο
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!!! Να λοιπόν η ευκαιρία να κάνεις την αρχή!!! Εγώ πάντως για καλοκαίρι τις έχω must ακόμη και σε γάμους , με το ανάλογο στόλισμα βεβαίως βεβαίως χιχιχι
      Η Λίνα το παρέλαβε .... εσύ μάλλον γιατί είσαι Κύπρο και είναι πιο μεγάλη η απόσταση. Ενημέρωσε με όταν το λάβεις γιατί διαφορετικά να κοιτάξω μην έγινε καμιά στραβή με το ταχυδρομείο. Έχω τον κωδικό αποστολής ούτος ή άλλως οπότε ότι και να γίνει δεν πιστεύω να χαθεί. Σε ευχαριστώ πολύ! φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Εξαιρετικές δημιουργίες και πάλι!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Όλα καλά και περαστικά, εύχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία τα παπακια αλλά και οι μαρκαρισμένες της Λίας δεν πάνε πίσω. Όντως τόσο μοναδικές που μόνο σε αυτή επιτρέπεται να τις φορά!
    Εύχομαι περαστικά και ... άλλο κακό να μη σας βρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ..Καλημερα..να σαι καλα..πολυ ομορφες οι σαγιοναρες..πολυ ωραια υλικα..χαρουμενο σ.β..καλη συνεχεια στις δημιουργιες..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι σαγιοναρούλες σου φανταστικές, μου αρεσε αυτη με το ονομα της μικρήω αλλα και οι ασπρομαυρες πολύ!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα Κατερίνα!!!
    Τι όμορφες και χαρούμενες σαγιονάρες!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Υπομονή με την εφηβεία, όλα μες στο πρόγραμμα είναι!!! :)
    Ελπίζω να τα λέμε!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Αχ αυτή η εφηβεία και ακόμη δεν άρχισε για τα καλά... Υπομονή τι άλλο? φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλως σε βρήκα! Πολύ ωραίες έγιναν & καλοκαιρινές! Μου άνοιξες την όρεξη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα, πολύ καλοκαιρινά, πολύ δροσερά τα σανδάλια σου!!!!Πολύ ωραία τα χρώματα και τα στολίδια που επέλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kalispera.para poli wraia ta sxedia sou.Bravo.an sou zitisw na m ftiaxeis san kai afto me ta papakia gia dwro poso kostizei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!