Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Σανδάλια summer 2013



Φίλες μου γεια σας! 
Η κουμπάρα μου ήθελε μια σαγιονάρα μαύρη αλλά υπερπαραγωγή! Και φυσικά απευθύνθηκε που αλλού??? Μα στην υπομονετική την αδερφή μου!! Η Σταυρούλα λοιπόν 4 μέρες έφτιαχνε αυτή την σαγιονάρα!! Total black και ιδού το δημιούργημα της! 


Η κουμπάρα μου ξετρελάθηκε και εγώ την θαύμασα για την υπομονή της!


Και ας πάω και στις δικές μου δημιουργίες γιατί αρκετά την παίνεψα χιχιχι ( ευτυχώς δεν με διαβάζει συχνά,της φτάνει που την ζαλίζω όλη μέρα χαχαχα ) 

Ροζ, μωβ, πέρλες, γυάλινες παλ χάντρες ,δαντέλα και στρας όλα μαζί! So girly!


Και για το γλυκό μου το Μαράκι που ήθελα happy step τουρτίτσα , παγωτάκι , τριαντάφυλλο, καρδιά από πολυμερικό πηλό , φωσφοριζέ χάντρες ( πολύ μόδα κορίτσια μου ) κορδέλες και στρας (πάντα) την έκαναν να την φορέσει αμέσως και να πάει βολτίτσα!


 Αυτό που με κάνει πολλή χαρούμενη όταν φτιάχνω κάτι είναι η ικανοποίηση των πελατών μου όταν το βλέπουν. 
Πραγματικά πέρα από το οικονομικό που ακόμη δεν έχω καταφέρει να δουλεύω από χόμπι ( ελπίζω μια μέρα να γίνει και αυτό και να φτιάχνω πράγματα και να τα χαρίζω χωρίς να σκέφτομαι το ΤΕΒΕ ....) αυτό είναι που με ξετρελαίνει και θέλω να φτιάχνω μοναδικά κομμάτια για την κάθε μία!

Μην ξεχνάτε το Giveaway μου που σε λίγες μέρες λήγει και έχω ψιλοφρικάρει με το αν θα κάνω σωστά την κλήρωση με το random..

Ελπίζω να σας αρέσουν και για όσες ενδιαφέρεστε πηγαίνετε επικοινωνία και ότι θέλετε εδώ είμαστε εμείς!! 

Καλή τύχη και στο κοριτσάκι μου που αύριο αγωνίζεται στο καράτε σε Πανελλήνιο αγώνα shito ryu.

Φιλάκια Πολλά Πολλά 
και 
Καλή Κυριακή σε όλους!



26 σχόλια:

  1. καλημερα!!!!μπραβο και στις 2 αδερφουλες!!πολυ ομορφες οι σαγιοναρες!!!μην ανησυχεις για το random,εδω τα καταφερα εγω!!χαχα Καλη επιτυχια στο κοριτσακι σου!!!πολεμικη τεχνη κανει;(ή ειπα βλακεια;;)φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!Ευχαριστώ πολύ!Ναι πολεμική τέχνη είναι ... καράτε... ξέρεις αυτοί οι άγριοι με τα άσπρα που φωνάζουνε γκίαααααααααααααα χαχαχχαα φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα. Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες. Λάτρεψα την τελευταία με την τουρτίτσα και την φραουλίτσα. πολύ χαριτωμένη... Καλή επιτυχία στην κόρη σου. Καλή Κυριακή. Το random είναι πανέυκολο. Αν χρειαστείς βοηθεια - ρώτα μας. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Χαίρομαι που σου αρέσουν! Αυτές της Μαρίας πράγματι βγήκαν πολύ γλυκούλες! Το μελέτησα το random από την Λίνα με το σωτήριο μπλοκ της "χωρίς ειρμό" και τελικά μου φάνηκε εύκολο. φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες όλες,κάθε μία έχει τη χάρη της! Καλή επιτυχία στο κοριτσάκι σου! Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Καλημέρα και σε εσένα!!:)

      Διαγραφή
  4. Κανονικά θα έπρεπε να μου αρέσει η πρώτη, όμως τις βρίσκω όλες τρομερά... ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    Αλήθεια!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά στις 2 αδερφούλες και κάθε επιτυχία στο καμάρι σου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα!! Ευχαριστώ Γιάννα μου! Αν και αν την έφτιαχνα για εσένα θα έβγαζα τον φιόγκο και από την μία θα έβαζα rock και από την άλλη girl ;)
      Kissesssss :*

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα. Όλο το "σόι" έχει το γονίδιο του ταλέντου. Καταπληκτική η μαύρη όσο υπερπαραγωγή και αν είναι!Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! Το γνήσιο ταλέντο είναι η αδερφή μου... αυτή από μικρή το είχε...αλλά το βρήκα και εγώ στην πορεία τελικά χιχιχιχι Ευχαριστούμε πολύ που σου άρεσαν! φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά υπερπαραγωγή οι σαγιονάρες!Και τα δικά σου για άλλη μία φορά πολύ όμορφα!Να στείλω και τη θετική μου ενέργεια στο κοριτσάκι σου!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ κούκλα μου! φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κατερινούλα μου!!Πράγματι,υπερπαραγωγή οι σαγιονάρες καί τής αδελφούλας σου αλλά καί οι δικές σου!!Πανέμορφες!!Γειά στά χεράκια σας!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ντίμι μου! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Πάντα με τον γλυκό σου λόγο είσαι! φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Κατερινάκι τι κάνετε πια; Και εκεί που λέμε οτι ησυχάσαμε τσουπ! μια αναρτησούλα και να μια σικάτη βραδυνή! Ωραία η καλλίτεχνης αλλά και η κομπάρα ωραίο γούστο!
      Εντάξει για τις πέρλες και τις δαντέλες τη γνώμη μου πλέον την ξέρει όλη μπλοκόσφαιρα!Όσο για τη σαγιονάρα της Μαρίας τι να πω για τα χρώματα ανοίγει η καρδιά σου!!!Καλη επιτυχίαααα! στο παιδί πες μας τα νέα.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα τι να κάνουμε? Προσπαθούμε όσο μπορούμε!!! Η κουμπάρα είπε: "θέλω μια ολόμαυρη υπερπαραγωγή.Κάντην όπως θες!!" Και η Σταυρούλα έπραξε!!! Όσο μπαίνω στο μπλογκ σου και κοιτάω τόσο αγαπάω την δαντέλα! Το παιδάκι μου δεν πήγε καλά, και έφαγε και 2 κλωτσιές στο στομάχι αλλά της πέρασε... εγώ πονάω ακόμη :( βέβαια με το που ήρθε πήγαμε στην θάλασσα και μούλιασε 3 ώρες!!! Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. 'Ολες πολύ όμορφες. Καλή επιτυχία στη μικρή. Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα κοριτσάκι!! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφες!!!
    Ελπίζω το κοριτσάκι σου να τα πήγε καλά σήμερα..
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΚΟΡΗ ΣΟΥ
    ΠΟΤΕ ΛΗΓΕΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΟΥ;
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΑ :)
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΛΑ ΜΟΥ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΟΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Δελφινάκι μου! Την Πέμπτη λήγει ο διαγωνισμός.... και έχω αγωνία χιχιχι Το λιλά μου αρέσει πολύ και χαίρομαι που σου άρεσαν και εσένα!Και όπως μου άρεσε και η ιδέα του λευκώματος! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Κατερίνα πολύ όμορφες οι σαγιονάρες σου. Μπράβο σου και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πόπη μου! Σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά!Καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχες οι σαγιονάρες Κατερίνα μου!και οι total black της αδελφής σου ,αλλα και οι άλλες οι δικές σου όντως girlyκαι υπερπαραγωγή ότι πρέπει για ακρογυαλιές και δειλινά που λέει και το τραγούδι!ΑπλάMAGIC!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σε ευχαριστούμε πολύ! φιλιά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!