Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

Χειροποίητα σανδάλια summer 2013 !

Γεια σας! 
Όλο το καλοκαίρι έτσι θα το πηγαίνω... Ότι φτιάχνουμε θα σας το δείχνω!  Αν με τις λαμπάδες έκανα 2-3 αναρτήσεις , με τα σανδάλια προσθέστε και κανένα μηδενικό πίσω από το 3 ..... (αλήθεια που βλέπουμε τι χωρητικότητα έχει το blog μας??? γιατί το κόβω να μην μου φτάνει!!!)

Η λατρεμένη μου!! Μία και μοναδική γιατί  2 λουλούδια βρήκα μόνο σε αυτό το χρώμα αλλά δεν θέλω να κάνω τα ίδια και τα ίδια!!

Και εδώ μια παιδική με την γλυκιά γατούλα kitty και τουρτάκια από πολυμερικό πηλό.

Να και οι φιλεναδίτσες μας, με πασχαλίτσα από πολυμερικό πηλό και η άλλη η γλυκατζού με τουρτίτσα!


Δαντέλα φιογκάκια χαντρούλες και στρας!

Αυτά για σήμερα! Ελπίζω να σας αρέσουν!! 
Επίσης θέλω να καταφέρω να τραβήξω και μια φωτογραφία την νυφική ρόμπα και το νυχτικό της μαμάς μου για την Vintage Επίδειξη Μόδας της Λίνας από το http://horiseirmo.blogspot.gr/ που μας βοηθάει σε όποια πληροφορία και αν χρειαζόμαστε! Εμπρός λοιπόν σκαλίστε τις ντουλάπες σας όλο και κάτι θα βρείτε!!!

Φιλάκια πολλά στα υπέροχα μουτράκια σας!


Βρε παιδιά πολλά κουνούπια!!! 

24 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα τα σανδάλια χαριτωμένα και τσαχπίνικα. Μου άρεσε πολύ η παιδική, σαν παιδί και εγω... περιμένουμε και άλλα σανδαλάκια...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ!!! Πάντα να νιώθεις παιδί κοριτσάκι μου όσο χρονών και να γίνεις!! stay tune θα έρθουν πολλά!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες. Αντε βρε καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Καλό καλοκαίρι και όχι πολύ ζεστό!!! χαχαχα φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. αααααααααα!τώρα τι μου κάνεις,μπερδεύτηκα!!!αυτό το πετρόλ τριαντάφυλλο μου έκατσε στην καρδιά!!!!πες μας νούμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα το είχα στο μυαλό μου! Λέω να δεις που θα της κάτσει το τριαντάφυλλο.... είναι 39 νούμερο και μόνο μία!

      Διαγραφή
  4. τι ομορφα!!πρεπει να εχουν και αρκετη δουλιτσα...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! έχουν πάρα πολύ δουλίτσα γιατί δεν κολάμε τίποτα ώστε να είναι καλά στεραιωμένες και μας τρώει χρόνο. Αλλά μας αποζημειώνει το ότι οι πελάτισες μας είναι ευχαριστημένες και δεν έχουν πάραπονα ότι τους φεύγουν χάντρες και στοιχεία.. ευχαριστούμε πολύ!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. υπεροχες και αυτες! χαρα στην υπομονη σου!

    υ.γ. αστα να πανε με τα κουνουπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι Μάχη μου που σου αρέσουν! Θέλει υπομονή αλλά μου αρέσει πολύ! Ρε συ με έχουν κάνει κατακόκκινη από τα τσιμπήματα!! τι πράγμα είναι αυτό φέτος??? φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Πανέμορφα όλα τά σανδάλια σου!!Καί τί όμαρφα πού τα στόλισες!!Μού άρεσαν πολύ οι παιδικές καί αυτές μέ τό μπλέ λουλούδι!!Συγχαρητήρια!!Είσαι πολύ χρυσοχέρα!!Πάντα φεύγω από τό σπιτάκι σου μέ ένα πλατύ χαμόγελο!!Νάσαι καλά!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σαι καλά Ντίμι μου!! Πάντα με τον καλό σου λόγο! Εγώ να δεις κάθε φορά πως φεύγω από το σπιτάκι σου... γεμίζοντας ομορφιές!! φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Π.Α.Ν.Ε.Μ.Ο.Ρ.Φ.Ε.Σ!
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια!!!
    Τόσο χαρούμενα χρώματα, σχέδια, διακόσμηση!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιαννουλάκι μου!!! Η επόμενη νομίζω που θα αναρτήσω θα σου αρέσει περισσότερο από όλες ;) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Πωπώ!!! είναι super!!!!
    οι παιδικές είναι τέλειες. Η κόρη μου θα ξετρελαινόταν!!!! Όχι ότι οι άλλες δεν είναι φοβερές. Χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Ήδη με τις παιδικές πάμε πολύ καλά! Έχουν ξετρελαθεί τα κοριτσάκια!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Τέλεις και αυτές!!!Ειδικά αυτές με το κοριτσάκι τις φορούσα και εγώ!Προς το παρών την έχω γλυτώσει από τα κουνούπια!Φιλιά!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές με τα κοριτσάκια είναι νούμερο 41!!!Οπότε άνετα τις φοράς και σου περισεύει και νούμερο χαχαχα Σε ευχαριστώ κουκλίτσα μου να σαι καλά και πάντα δημιουργική!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Μα τι ομορφιές είναι αυτές!!!!! Σε βρήκα από το Δελφινάκι και θα σε παρακολουθώ σίγουρα. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κούκλα μου! Να σαι καλά!!!:)

      Διαγραφή
  13. Γλυκιά μου Κατερίνα,σέυχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα καλά σου σχόλια!!πιστεύω να τα λέμε και να γίνουμε φίλες!!Οι σαγιοναρίτσες υπέροχες..κόβω φλέβα για σαγιονάρα και εκείνη που με τρέλλανε είναι με το μπλέ λουλούδι!!καλοκαίρι,θάλασσα,ήλιος,μπανάκι....the best κοριτσάκι!!!θα εγκατασταθώ εδώ να χαζεύω όλη νύχτα!!φιλάκια!!καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται θα τα λέμε και είσαι ευπρόσδεκτη στο σπιτικούλι μου! Καλέ δεν είναι μπλε το λουλούδι πετρόλ είναι! Κάτσε και θα την στείλω αύριο στην Μαρία και αγχώθηκα!! Μπλε φαίνεται????

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!