Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Σανδάλια Χειροποίητα

Καλησπέρα κορίτσια μου! 
 Μία μέρα πριν την λήξη του Giveaway μου και είπα να κάνω μία αναρτησούλα με 2 σανδαλάκια που φτιάξαμε. 
Το ένα είναι παιδικό για κοριτσάκι με πατουσίτσα νο 29 και το άλλο το φτιάξαμε για την Ελένη που το ήθελε απλό και cute(ω ναι όσο απίστευτο και αν φαίνεται κάνουμε και απλά σχεδιάκια...βέβαια λίγο στρας απαραίτητο χιχιχι).

 Το παιδικό σήμερα μπήκε στο ραφάκι μας και περιμένει να βρει το κοριτσάκι που του ταιριάζει. Της Ελένης της άρεσε πολύ και της φόρεσε αμέσως κάτι που μας έκανε να καμαρώσουμε για ακόμη μία φορά.
Δεν θα παρλάρω πολύ ακόμη γιατί αύριο θα θας ζαλίσω λιγάκι χιχιχιχι 
Λοιπόν εδώ είναι τα σανδαλάκια μας. 
Δείτε τα και περιμένω όπως πάντα τα σχόλια σας!


 Καλό σας μεσημέρι and stay tune ...... 
                                
                                                    φιλάκια πολλά!!!

19 σχόλια:

  1. Τί όμορφα που είναι και τα δύο ζευγάρια!!!
    (Συγνώμη: τα παιδικά δημιουργήθηκαν για να φορεθούν? Αν τα είχα εγώ πάντως, θα τα στόλιζα για να μην τα λερώσω... Σιγά να μην τα περπατούσα... -Εκτός αν μου έστρωναν χαλί για να περνάω!!!)
    ;-)
    ΧΑΧΑ!!!
    (Τα δελφινάκια πολύ τσαχπίνικα!!! Μες τη γλύκα!!!)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν δεν ξέρω με ποιον τρόπο ή για πιο λόγο αλλά μια μέρα θέλω να σου στρώσουν χαλί να περάσεις και να φοράς τα σανδάλια μου!!!( βρε λες να είναι στο γάμο σου??? χαχαχα καλοκαίρι με σανδάλι by me θα τον κάνεις και μην ακούσω για ψιλοτάκουνα θα φάω όλα τα λουκούμια της Σύρου!!!χαχχαχαα) Ναι θα τα περπατήσουν θα τα τρέξουν ακόμη και σε χαλίκια! ;)
      Φιλάκια μωρό μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  2. συνεχίζονται οι ομορφιές,σήμερα λοιπόν παρέλαβα και εγώ αν θυμάστε εκείνες με το πετρόλ λουλούδι που μου είχε κάτσει στην καρδιά, όχι πως θα μου ξέφευγε...χεχεχε!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?? Τις παρέλαβες?? Στείλε μου μηνυμα και πες μου:
      1)Όλα οκ??
      2)το νούμερο εντάξει???
      3)Σου άρεσαν??????????
      ουφ δεν ξέρω τι άλλο να ρωτήσω!!!
      Φιλιά πολλά περιμένωωωωωωωωωωωωωω :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ τέλεια !!Κρίμα που δεν έχω κόρη για να της φορέσω τόσο όμορφα σανδαλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κούκλα μου! Δεν πειράζει όταν έρθει η ώρα θα φτιάξουμε για εσένα! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες , απλά οι κοριτσίστικες είναι πολύ ουάου....Καλή συνέχεια
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφες Κατερίνα μου!!Ποιά θά τίς φορέση καί δέν θά καμαρώνη!!Μπράβο σου!!Περιμένω μέ αγωνία τήν αυριανή ημέρα!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να και η Ντίμι μου με τον καλό λόγο πάντα! Σε λίγο θα κάνω την κλήρωση... δεν κρατιέμαι χαχαχα μουτς μουτς !!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες! Αλήθεια εχω δηλώσει συμμετοχή; Πάω να δω! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζινάκι μου γλυκό ευχαριστούμε πολύ! Ω ναι έχεις δηλώσει συμμετοχή και εύχομαι καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  7. 'Εβλεπα τα σχόλιά σου σε διάφορα μπλογκάκια και ήρθα να σε γνωρίσω. Καλώς σε βρίσκω, Κατερίνα! Και τί να δώ? έχεις giveaway!!! Οι σαγιονάρες σου είναι πολύ χαριτωμένες!!!
    Θα χαρώ πολύ να σε δώ και στο δικό μου μπλόγκ!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες! Χάρηκα πολύ που μπήκες στο σπιτάκι μου και σίγουρα θα περάσω από το δικό σου! Σε περιμένω στο giveaway μου ...στο τσακ προλαβαίνεις!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι σαγιονάρες μου φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ομορφα τα σανδαλακια σας!!
    Καλως σας βρηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλησπέρα..Μα πως μου ξέφυγε αυτή; Δεν ξέρω...Μόλις την είδα..Περιττό να σου πού έπεσαν τα ματάκια μου :) Η πρώτη σαγιοναρούλα ειναι όμορφη πιο απλή, στα δικά μου γούστα, αλλά και η δεύτερη για οποιον είναι του γούστου του ειναι όμορφη, αυτές οι νεραιδούλες είναι πολύ χαριτωμένες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!