Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥΜΕΡΙΚΟ ΠΗΛΟ!

Καλημέρα κοριτσούδια μου! 
Μας έπιασε δημιουργικός οιρμός με την μικρή μου και βγάλαμε τους πολυμερικούς πηλούς και φτιάξαμε σκουλαρικάκια! Για να είμαι ειλικρινής την μικρή την έχω όλη μέρα μαζί μου γιατί έχουν κλείσει τα σχολεία και με έχει τρελάνει... "και τι να κάνω??  και βαριέμαι ... και θέλω να πάω για μπάνιο... " και μπλα μπλα μπλα με έχει ζαλήσει όλη μέρα! 

Η Αννά Μαρία μου είναι ένα παιδί που δεν μπορεί να κάτσει μέσα στο σπίτι για κανένα λόγο αν δεν κάνει κάτι... το χειμώνα όταν έβρεχε και δεν την άφηνα να βγει στην γειτονιά καθότα στο μπαλκόνι ντυμένη σαν κρεμμύδι για να μην κρυώνει και ζωγράφιζε . Καλά όταν είχε καλό καιρό δεν το συζητώ μια στην γειτονιά με τα πιτσιρίκια που όταν σκάσει μύτη ένα μαζεύονται σε χρόνο τε-τε άλλα 20...!! Μια με το ποδήλατο βόλτες ή στον στάβλο της γιαγιάς της εεεεε βγάλτε τώρα συμπέρασμα με τόσο καλό καιρό πως να κάτσει δίπλα μου χωρίς να κάνει τίποτα...φρικάρει τελείως!! Άσε που στο μαγαζί μου δεν της αρέσει να κάθεται καθόλου γιατί δεν είναι λέει στην φύση και πλήτει! Οπότε έχω βρει την λύση του πολυμερικού που της αρέσει πολύ και την απασχολώ!!χεχεχε Βέβαια μην νομίζετε με χρεώνει κανονικότατα για τα δημιουργήματα της και μου τα μοσχοπουλάει γιατί λέει οι καιροί είναι δύσκολοι!!! αχαχχαχαχα
 Αυτά είναι τα σκουλαρικάκια που φτιάξαμε  για πείτε μας την γνώμη σας σας αρέσουν???


Και μην ξεχνάτε το Giveaway μου.... 

που κοντέυω να σκάσω που δεν σας απαντώ στα σχόλια σας!!!

Αν πατήσετε ΕΔΩ είναι ο σύνδεσμος του site που μπήκα και έφτιαξα την φωτογραφία του giveaway και πλέον το χρησιμοποιώ σε όλες τις φωτογραφίες μου για να βάζω το λογότυπο μου επανω τους. Μου άρεσε πολύ κάντε μια επίσκεψη ίσως σας χρησιμέυσει.

                                         Σας φιλώ στα υπέροχα μουτράκια σας!  

10 σχόλια:

  1. χιχι!!!
    Άπαιχτη η κόρη σου!!!
    Γιατί καλέ, δεν βάζετε τη ντραμς στο μαγαζί να περνάει την ώρα της???!!!
    ;-)
    Όμορφα τα πολυμερικά δημιουργήματά σας!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tην ντραμς στο μαγαζί???????????? αχαχαχαχαχχα λίγοι πελάτες μου έμειναν με την οικονομική κρίση να τους κουφάνω κιόλας!!! χαχαχαχα thank you κοριτσάκι μου που σου άρεσαν!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Κουνελιτσα!2 Μαΐου 2013 - 6:07 π.μ.

    Πολυ ωραια τα σκουλαρικακια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ παιχνιδιάρικα κομμάτια και με όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα!!!Μ άρεσαν πολύ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ Πρασινομάτα γόησσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χαρά μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν. Καλή Ανάσταση και σε εσένα!!( Γκριζογάλανα μάτια έχω χιχιχι)

      Διαγραφή
  4. ελάτρεψα τα, τα κοσμηματούθκια σας...τζιαι φυσικά ως καλοκαιρινό που είμαι (τζιαι ως άνθρωπος τζιαι ως δελφινούι) τα δελφινοματούθκια μου επέσαν στα παγωτά!! αλλά εν ούλλά όμορφα τζιαι οι καρδιούλες οι χαμογελατές τζιαι ούλλα
    καλό πάσχα τζιαι καλήν ανάστασην μαζί με τους δικούς σας
    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και σε εσας Δελφινάκι μου!! Σήμερα θα μου φτιάξει και η φίλη μου η Νικούα φλαούνες.....θα σου πω εντυπώσεις!! φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Κατερίνα μου!!Πανέμορφα τά σκουλαρικάκια σας!!Γειά στά χεράκια σας μαμά καί κόρη!!Εγώ, από την Μεγάλη Δευτέρα εχουν κατασκηνώσει εδώ τά μικρά!!!Χαμός!!!Καλό Πάσχα καί Καλή Αναστάση!!Νά περάσετε υπέροχα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα καταλαβαίνω Ντίμι μου!! Ο πιο ευχάριστος χαμός με εσένα γιαγιά!! Super θα περάσουν τα μικρά σας!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! Να περάσετε τέλεια και να έχετε Καλή Ανάσταση με υγεία και ευτυχία!!! Φιλιά πολλάαααααααα!!! :)

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!