Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ ΜΠΙΖΟΥΔΑΚΙΑ!

 Καλημερα!!! Αφου ολοκληρωσαμε την συλλογη με τις λαμπαδες μας ειπαμε να αρχισουμε μπιζουδακια μας που μας φτιαχνουν το κεφι και μας αλλαζουν την διαθεση! Συχνα πυκνα θα σας εχουμε καινουργια σχεδιακια. Σημερα σας παρουσιαζω μερικα απο τα πρωτα μας!


Κολιε & σκουλαρικια απο αλπακα με navy διαθεση!


Σκουλαρικια κρικοι σε σχημα καρδιας και so pink again!


 Επλεξα σουετ δερματα και τα συνδυασα με περλα ακρυλικη και μεταλικα στοιχεια. Πως σας φαινεται??

Και η αγαπημενη μου καρφιτσα! Δερματινη πεταλουδα με στρασακια δεμενη με ατσαλοσυρμα και κρυσταλινες πετρες. Την επελεξα τυρκουαζ γιατι το καλοκαιρι ειναι το αγαπημενο μου χρωμα!



 Και ενα μπρελοκακι μες στην γκλαμουρια χιχιχι πολυμερικος πηλος και στρας φυσικα που τα λατρευουμε!!!
 Αυτο το χερακι ειναι της αδερφης μου, το δικο μου το στρουμπουλουτσικο δεν κανει για μοντελο δαχτυλιδιων χαχαχα εδω χρησιμοποιησαμε πολυμερικο πηλο και τι αλλο...στρας!!!
 
Οτι φτιαχνουμε το κανουμε μονο μια φορα και για εναν πελατη,δεν μας αρεσει να φτιαχνουμε το ιδιο γιατι οπως εχω ξαναπει αν θυμαμαι καλα το χειροποποιητο ειναι μοναδικο!Αν κατι σας αρεσει μπορειται να επικοινωνησετε μαζι μας και να σας το στειλουμε.

Περιμενω τις εντυπωσεις σας! Εγω με την σειρα μου ευχομαι να σας αρεσουν!



Αυτο το βιντεο κλιπ αν και παλιο απο την περασμενη βδομαδα μου ανεβαζει την διαθεση γι ΄αυτο σας το αφιερωνω ;) 

Σας φιλω στα μουτρακια σας!

16 σχόλια:

  1. Πωπω, ομορφιές!!!
    Τί ωραία κοσμηματάκια είναι αυτά, καλέ???
    Μπράβο, Κατερινάκι!!!
    (Μπράβο κ' στο μοντέλο-δαχτυλιδιών!!!)
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank you thank you και ξανά thank you καλό μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Το μοντέλο -δατυλιδιών έφτιαξε τα σκουλαρίκια... και την έχω χώσει να φτιάχνει τις μπομπονιέρες που τις βαριέμαι χιχιχι ;)
      μουτς μουτς!!!

      Διαγραφή
  2. ολα υπεροχα αλλα ξετρελαθηκα με την τυρκουαζ πεταλουδα! ερωτας με την πρωτη ματια που λενε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την πεταλούδα την έχω τιμήσει ακόμη και στα σανδάλια μου! Έχεις απόλυτο δίκιο είναι πολλή όμορφη! ευχαριστώ talibanoula μου υπέροχη!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Κατέρινα μου!!!Τί πανέμορφα κοσμήματα!!!Μέ χαρούμενα χρώματα καί πολύ γούστο φτιαγμένα!!Μέ ξετρέλαναν τά ροζουλιά !!!Μπράβο σου!!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ντίμι μου! Πόσο χαίρομαι που σου αρέσουν!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλούθκια!!!

      Διαγραφή
  4. Όλα μου άρεσαν, αλλά η πεταλούδα πέταξε κατευθείαν στην καρδιά μου..
    Μπράβο!!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η πεταλούδα έκαψε καρδιές τελικά!!( και την δική μου μαζί..χιχιχι) Σε ευχαριστώ Μαράκι μου να σαι καλά! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα...είδα κι έπαθα να μπορέσω να μπω..άνοιγε , μάγκωνε , βγήκα ξαναμπήκα , τα ίδια ...τελικά εδώ είμαι και γράφω...πολύ όμορφα όλα όσα έφτιαξες...φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα ίδια έπαθα και εγώ!!! Για να στείλω μηνύματα από το yahoo μου να δεις τι τραβάω... αγανάκτησα!! Ευχαριστώ πολύ δελφινάκι μου!!( ααα το κορυφαίο είναι ότι δεν ξέρω το όνομα σου~!!!) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. πολυ ομορφα τα μπιζουδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι που σας αρέσουν! φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλά αυτά είναι πανέμορφες δημιουργίες... το ένα πιο όμορφο από το άλλο!! Μπράβο Κατερίνα μου!!!
    Φιλάκια πολλά κι ευχαριστώ για τη συνταγή σου!
    Πρέπει να είναι καταπληκτική!
    Αύριο θα τη δεις στο Tantekiki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σας βρίσκω , τι όμορφα κοσμήματα είναι αυτά? Μου άρεσαν πολύ όλα , μα όλα , και πιο πολύ ο αλπακάς και αυτά με τον πηλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς ήρθες στο μπλοκοσπιτάκι μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ!!! :)

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!