Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Ποτέ χωρίς τα σκουλαρίκια μου!

Γεια σας, γεια σας! 
Από τον τίτλο της ανάρτησης μου θα καταλάβατε φυσικά ότι θα σας δείξω σκουλαρίκια! Βέβαια με εμένα ποτέ δεν ξέρεις μπορεί καθώς ανεβάζω φωτογραφίες να θυμηθώ οτιδήποτε άλλο και να το αναρτήσω ;) Τα σκουλαρίκια που θα σας δείξω είναι από αυτά που μου αρέσει να φτιάχνω πολύ! Δεν είναι το εμπορικό κομμάτι που μερικές φορές αναγκάζομαι να φτιάχνω κάτι που δεν μου αρέσει μόνο και μόνο επειδή το θέλει η πελάτισσα ..... ( αν και μεταξύ μας αυτά τα δίνω στην αδελφή μου την Σταυρούλα που είναι πιο καλόβολη χιχιχι) 
Για δείτε μερικά.... 
Σαν τον σκύλο με την γάτα! 

Μονά σκουλαρίκια! 
Εγώ και η αδερφή μου! Δεν μοιάζουμε καθόλου αλλά ποτέ η μία χωρίς την άλλη !

Make peace baby! 
Είδατε που σας το έλεγα... ότι του φανεί του λωλοστεφανή .... χαχαχα να και ένα δαχτυλίδι που ταίριασε με τα σκουλαρίκια από καουτσούκ πριν. 




Gold & strass 
 Να και τα αγαπημένα μου!!! 
Τι μπορείς να κάνεις με μια μεζούρα!!! 
Όταν τα φοράω περιττό να σας πω ότι με ρωτάνε αν είμαι μοδίστρα! Σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να με ρωτήσουν : " πόση μερέντα τρως κοπέλα μου?? " και μου ' ρχεται να φωνάξω : Ζήτω οι μοδίστρες!!! ;)



Η αγαπημένη γοργόνα της αδερφής μου από τα χεράκια της κορούλας μου!
 Εδώ πως μου ήρθε να ταιριάξω scull με πούπουλο για να είμαι ειλικρινής ούτε εγώ ξέρω!! Μου άρεσε πολύ όμως και είχε και μεγάλη ζήτηση.... 

Όπως θα έχετε παρατηρήσει στα περισσότερα που φτιάχνω μου αρέσει να βάζω strass.... τώρα με τα all star και τα αθλητικά που φοράω όλη μέρα πως μου έχει προκύψει τόσο strass είναι απορίας άξιο! Η Σταυρούλα  που είναι υπερπαραγωγή νομίζω μου τα έχει κολλήσει χαχχαα
Αυτά προς το παρόν! Καλό απόγευμα να έχετε!


10 σχόλια:

  1. ΠΩΠΩ!!!
    Πόσες ομορφιές σε μία μόνο ανάρτηση!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Και την καλόβολη αδερφή σου, φυσικά!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, και με 'γεια η νέα εμφάνιση στο blog!!!
      ;-)

      Διαγραφή
    2. ΩΩΩ Ευχαριστουμε πολύ πολύ!!!! Πάντα με τον καλό τον λόγο!!! Είμαι σταθερός χαρακτήρας κάθε βδομάδα θα αλλάζω εμφάνιση... σαν τα μαλλιά μου ένα πράγμα.. κάθε τρείς και λίγο άλλο χρώμα.. ευτυχώς που δεν είμαι έτσι με τον σύζυγο χαχαχα φιλάκια πολλάααααα

      Διαγραφή
  2. Ειναι ωραία..μου αρεσε ο πύργος του αιφελ (το ονειρο μου να παω εκει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως σε βρηκα κ εγω!!!! πολυ ομορφα οσα φτιαχνεις ειδικα η μεζουρα ειναι τ στοιχειο μου!!! φιλια!! κ καλες δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως μου ηρθες χειροτεχνο! Και εσυ δεν πας πιο πισω το εξερευνησα το blog σου και ξετρελαθηκα!! Ο μεγαλος μου καημος ειναι η ραπτομηχανη.... και εσυ μου φαινεται την πας με σφαιρα!!! Οι θηκες σου για τα μαχαιροπιρουνα και η ποδια μαγειρικης σου με ξετρελαναν!!! Θελω να μαθω και εγωωωωω αλλα μου φαινεται πολλη δυσκολη η ατιμη :(
      Σου ευχομαι τα καλυτερα και ελπιζω να τα λεμε!! φιλια πολλα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σέ βρίσκω Κατερίνα!!Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!Καλό μήνα!!Φιλιά!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα περασα και εγω και εμεινα με το στομα ανοιχτο !!!! τι υπεροχα πραγματα ειναι ΟΛΑ τελεια! !!!χαρηκα που βρεθηκαμε θα τα λεμε συχνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να ξέρες πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν! Είχα ανγχωθεί γιατί έβλεπα τι υπέροχα πράγματα δημιουργείται! Να σαι καλά και ελπίζω να τα λέμε συχνά!Θα ψάξω να σε βρω και στο fb :) φιλιά!

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!