Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΞΑΝΑ!

Καλημερα ομορφιες μου!!!! 
Ως συνηθως ειμαι αυπνη αλλα δεν χανω το κεφι μου με τιποτα....χιχιχι! 
Το πουλακι που σας υποσχεθηκα ειναι ετοιμο και μαζι του εφτιαξα και ενα καραβακι για να ταξιδεψει!! Επισης  αλλες 2 με λουλουδακια που εφτιαξα εγω και τα εχω απο καμαρι!

Λοιπον ας αρχισω με το πουλακι μου, που δεν ειναι το τσιου αλλα με την φορα που εχω παρει το βλεπω και αυτο να ερχεται...χαχαχα







Να και το καραβακι μου, το εφτιαξα απο πηλο,το περασα με σμαλτο και φυλλα χρυσου (ετσι τα λενε τα λεπτα αλουμινοχαρτα και με νευριαζουν) και μερικα στοιχεια απο το κερονυμα και ειναι ετοιμο!Το εχω στο μυαλο μου να κρεμαστει σαν γουρακι και ευχομαι να φερει καλοτυχια!


Και εδω ενα λουλουδακι απο δαντελιτσα.....

 Αχ και η λατρεμενη μου!!! Μου θυμιζει μια αλλη εποχη...συμφωνειται;;;




 



Να εχεται μια υπεροχη μερα!!! Και οπως λενε και οι φιλες απο την λατρεμενη μου Κυπρο
 ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ! 









25 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑ!!!
    Η αϋπνία σε κάνει υπερ-δραστήρια!!!
    ;-)
    Πολύ όμορφες είναι όλες, κορίτσι μου!!!
    Οκ, ίσως λίίίγο παραπάνω να ξεχώρισα την τελευταία!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σπιρουλινα Γιαννα μου!!! Η σπιρουλινα με κανει υπερ-δραστηρια... χωρις αυτη θα καταρευσω μου φαινετα!!!χαχαχαχα Thank you so muchhhhhh και εγω με την τελευταια σκαλωσα ;)
    Μακια μακια στα ομορφα σου τα μουτρακια!!! (χαχαχα εκανα και ομοιοκαταληξια :-) )
    Καλο Σ/Κ και σε εσενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού αναφέρεις την Κύπρο , θα σου γράψω στα κυπριακά τότε :)) Εννά σου γράψω στα κυπριακά ντάξει; Λοιπόν, αρέσαν μου πολλά ούλλες οι λαμπάδες σου, πιο πολλά όμως τζιείνη με το καράβι, γιατί ως δελφινούι που είμαι, ίντα μπου να εθκιάλεα; χαχα Τζιαι η λατρεμένη άρεσε μου τζιαι μέναν πολλά..θυμίζει μου τζιαι μένα παλιές καλές εποχές..
    Σιέρουμαι που αρέσαν σου τα πασχαλικά αυκούθκια μου.. Ερώτησες με που τα ήβρα, να πάεις δαμέ,
    http://www.blogamation.com ->categories-> τζιαι να επιλέξεις το easter
    Φιλούθκια

    υγ-αν δεν κατάλαβες τίποτα ζήτα μετάφραση οκ; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία τα κυπριακά σου δελφινάκι αρεσαν μου πολλά!!! χαχα καλά το είπα?

      Διαγραφή
    2. Ουλα τα εκαταλαβα και ευκαριστώ μέσα από την καρκιάν μου!!! τζι ότι ποθείς τζαι αγαπάς είναι ευτζή δικιά μου!!! (Μια απο τις καλυτερες μου φιλες ειναι Κυπρια και ακελα της κορης μου στο προσκοπιο)!!!
      Αγαπω σας πολλα !!! (αν εχω κανει λαθη συγχωρεσε με δελφινακι το προσπαθω ομως εεεε?? )

      Διαγραφή
    3. Αχά , γι αυτό ώστε η αγάπη προς την Κύπρο , η αναφορά στην Κύπρο και τα κυπριακά που τα έγραψες τέλεια!!!μπράβο σου!!!
      το ακέλα τι εννοείς, δεν κατάλαβα

      Κατρίν, μια χαρά τα είπες :))

      Διαγραφή
    4. Η κορη μου στο προσκοπιο οταν ηταν στα λυκοπουλα ειχε ακελα (αρχηγο δηλαδη) την Νικουα μου που εγινε πολλη καλη μου φιλη και την καρκιαν της δεν την εχει κανεις στον κοσμο ουλο!!!! Και μας εμαθε και το σκουλουκουι ;)

      Διαγραφή
    5. ευκαιρία μαζί σου να γράφω τζιαι στη γλώσσα μου...με τόσα ελληνικά κάθε μέρα που γράφω κοντεύκω να τιν ξιάσω χαχα (αστειεύκουμαι φυσικά, αλλά εννά γράφω στα κυπριακά ντάξει;)

      Διαγραφή
    6. αα αρέσκουν μου πολλά τα αυκούθκια...σιέρουμαι που τα βάλες τζιαι συ :))

      Διαγραφή
    7. Mε σκασαν μεχρι να τα βαλω αλλα τα καταφερα!!χαχαχα Λοιπον πρεπει να μας κανεις μια αναρτηση που να μας ενημερωσεις για ολα αυτα τα υπεροχα που εχει το μπλοκακι σου!! ( και τον κερσορα που εχεις δελφινακι θελω!!!) Εσυ θα μιλας Κυπριακα εγω Αρτακιανα αμα μας καταλαβει ανθρωπος σφυρα μου μαρ αγαπημ!!(που λεμ και στην Αρτακη χαχαχα)

      Διαγραφή
    8. γιατί θα συννεννοηθούμε μεταξύ μας πρώτα και μεινε να μας καταλάβουν οι άλλοι; καλά εσύ καταλαβαίνεις κυπριακά, εγώ αρτακιανά θα καταλαβαίνω; δεν ξανακουσα ποτέ μου... χαχα

      Διαγραφή
    9. Θα εχεις ενα βαθμο δυσκολιας αλλα ειμαι σιγουρη θα συννενοηθουμε!!! καλε πως βλεπεις τοσο γρηγορα τα σχολια??? :O

      Διαγραφή
    10. θα τα καταφέρουμε..κάνω εγγραφή ενημερωτικού δελτίου και μου έρχονται στο εμαιλ μου οι απαντήσεις.. ειχα ανοικτό το εμαιλ πριν και τα έβλεπα αμέσως

      Διαγραφή
  4. Όλες είναι πανέμορφες! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες όλες οι λαμπαδες σου!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχεις παρει φορα ε;ειναι υπεροχες!!!Καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ναι!! Είναι μην πάρω φόρα εγώ!!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες!!! Κάθε μια με τη χάρη της! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Καλό Σ/Κ!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Ελένη μου!!Μού αρέση,πού πάντα είσαι χαρούμενη καί κεφάτη!!Τίς λαμπάδες σου,τίς λάτρεψα όλες!!Πανέμορφες καί κάθε μία ξεχωριστή μέ πολύ γούστο φτιαγμένες!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλούθκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίμι μουυυυυυυυυυυ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ!!!χαχαχα δεν πειράζει για το λαθάκι με το όνομα μου εγώ να δεις πόσα παπούτσια χρωστάω με τα ονόματα που λέω λάθος χιχιχι Η μαμά μου παρόλο που έχω γίνει 38 χρονών λέει: "εσύ παιδάκι μου πάντα Αύγουστο έχεις !!Ότι και να γίνει μες την τρελή χαρά είσαι" χαχαχα χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!! μουτς μουτς !!! :-)

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιες οι λαμπαδες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!