Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Καλημερα!!! Καλο Μηνα & Καλη εβδομαδα σε ολους!!!!

 ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ σημερα  και θυμηθηκα οταν ημουν μκρη και με ετοιμαζε η μανουλα μου για να παω σχολειο μου ελεγε: 
" Κατερινα σημερα ειναι πρωταπριλια προσεξε μην σε κοροιδεψουν και θα σε κοροιδευουν ολο τον χρονο!" χαχαχα 
Το τρωγα και εγω αμασητο και ημουν στην τσιτα μην την πατησω και εψαχνα το θυμα μου που θα πιστευτε το ψεμα μου....

Ελα ομως που μου κατσε η συνηθεια καλα και σημερα καταλαβα οτι το ιδιο ειπα και εγω στην κορη μου μολις ξυπνησε!!! χχαχαχα τελικα κατα "μανα κατα κυρη κατα γιο και θυγατερα" λεει μια παροιμια και δεν εχει αδικο καθολου!!! 
Το εθιμο αυτο δεν ειναι Ελληνικο αλλα οπως τοσα αλλα που τσιμπαμε απο την Ευρωπη αυτο θα αφηναμε;;; Αφηστε που τοσα ψεματα που μας λενε καθημερινα λετε σημερα ενα παραπανω αθωο ψεματακι να μας πειραξει; Οποτε καλη πρωταπριλια σε ολους μας και ας μην ξεχναμε μπορει να ειναι καλο να μας "κοροιδεψουν" ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!!
Και μια σαγιοναριτσα ανοιξιατικη! Σιγα μην σας αφηνα ετσι χιχιχι


 
Ομορφη μερα με βλεμμα χαρας,χρωμματα γυρω και ελπιδες για μας!!
  
Φιλια!!!

5 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα κ' καλό μήνα!!!
    (Αλήθεια σας το εύχομαι!!!)
    ;-)
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα Κατερινα και καλη πρωταπριλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εσένα ps έχω μπερδευτεί λιγάκι...τι προφιλ ειναι αυτό που έχεις??? πατάω επάνω ούτε ανοίγει ούτε μήνυμα μπορώ να στείλω.... αν θες βοήθησε με να καταλάβω :)

      Διαγραφή
    2. Μπαινω στην διευθυνση URL και γραφω μονο το ονομα

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!