Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ 2013




Σας ελειψαν οι λαμπαδες μου;;; Πειτε μου Ναι pleaseeeee χαχαχα λοιπον νεα σχεδια και φυσικα αν δεν σας τα δειξω θα σκασω!!!   Θα αρχισω με τα αγορακια που τοσο καιρο τα εχω παραμελησει...












 



 και συνεχιζω με τα κοριτσακια μας...






 










 ελπιζω να σας αρεσουν!!!

Με ρωτατε πως μπορειτε  να αγορασετε τις λαμπαδες.... μπορειτε αν ημαστε κοντα απο το καταστημα μας , διαφορετικα μπορω να σας στειλω οποια σας αρεσει  με courier.

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!



11 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, τέλειες, όλες μία και μία διαλεχτές! Πολλά παιδάκια θα γίνουν χαρούμενα φέτος το Πάσχα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για το ωραίο σου σχόλιο! Να σαι πάντα καλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Εντάξει, το ξέρεις πως οι κοριτσίστικες είναι πιο εντυπωσιακές, ε???!!!
    ;-)
    ΧΑΧΑ!!!
    Φιλάκια!!!
    Όμορφο Σαββατόβραδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φήμες λένε όταν ο τσακ νόρις είδε τις κοριτσίστικες λαμπάδες μου έλιωσε σαν το κερί χαχαχα
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου,οι λαμπάδες σου είναι καταπληκτικές!!Φτιαγμένες μέ πολύ μεράκι καί πολύ γούστο!!Μπράβο φίλη μου!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ντίμι μου!!! Αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν είναι όλες φτιαγμένες από εμένα όμως πιστεύω έκανα πολλή καλή επιλογή ;) φιλάκια πολλά καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίες οι λαμπάδες σου. Ένα βραβειάκι ( το κόκκινο) σε περιμένει στο σπιτάκι μου Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Ευχαριστώ πολύ! Κιάλλο βραβείο????? Πωπω βροχή τα βραβεία χαχαχα φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Είμαι του απλού όπως ξαναείπα , αλλά οι λαμπάδες σου ειναι όμορφες , με γούστο... Αρεσε μου πολλά η 4η κοριτσίστικη με το φιογκάκι το δαντελένιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thank you δελφινάκι μου! εμένα πάλι μου αρέσουν οι πιο μπουγιόζικες.... αυτή που σου άρεσε την έφτιαξε η αδερφή μου που είναι πιο ρομαντική :)φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. οι ρομαντικές ψυχές πάντα επικοινωνούν ! και μένα μου αρέσουν τα ρομαντικά !

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!