Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Πασχαλινές λαμπάδες 2013



Λαμπάδες που φέραμε στο μαγαζί και λάτρεψα κυριολεκτικά! Δεν τις φτιάξαμε εμείς αλλά όταν είδα στην έκθεση που πήγα το περίπτερο της κυρίας που τα φτιάχνει τρελάθηκα!!!  
Δείτε τες και περιμένω την γνώμη σας !!!

SO PINK!!! 
Και συνεχίζω με κοριτσίστικη ..... και ροζ φυσικά!!!
Λαμπάδα άμαξα και κουτί ασορτί!!!
Άντε να πάρουν σειρά και τα αγοράκια μας.... 


πειρατής
Πινόκιο
Αυτός ο πινόκιο έχει κάψει καρδιές!!! Ένα και μοναδικό σετάκι για την βιτρίνα το πήρα γιατί ήταν και ακριβούτσικο αλλά τα αξίζει τα λεφτά του! Στο κουτί ο πινόκιο είναι μαριονέτα όλη χειροποίητη από την κατασκευή της μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια... το ίδιο και το μπρελόκ στην λαμπάδα!  

Και ήρθε η στιγμή να σας δείξω την λαμπάδα της κόρης μου... την οποία κόρη μου την έχει βαφτίσει η λατρεμένη μου αδερφή και όπως καταλαβαίνεται η λαμπάδα θα είναι από το μαγαζί μας. Η κόρη μου όπως σας έχω πει είναι 11 χρονών οπότε φαντάζομαι θα περιμένετε κοριτσίστικη ροζ παραμυθένια λαμπάδα. 


 Να λοιπόν η λαμπάδα που διάλεξε.... 
Για πείτε μου πέσατε μέσα στις προβλέψεις σας??? 




Λέω να φτιάξω ένα καφέ ... κερνάω!!! 




21 σχόλια:

  1. Εναλλακτικό τυπάκι η κόρη σου!!!
    Μου αρέσει!!!
    Πάντα μου άρεσαν τα ροζουλο-κοριτσίστικα πραγματάκια, αλλά για άλλους!!! Όχι για μένα!!!
    χαχα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά, Κατερινάκι μου!!!
    Βάλε κ' ένα καφεδάκι να τα πούμε!!!
    (Να φέρω επιτραπέζια? Αλλά θα με αφήνεις να κερδίσω!!!)
    χαχα!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η κόρη μου! Την πήγα μπαλέτο στο καράτε κατέληξε .... παραδοσιακούς χορούς την πήγα..χιπ χοπ πήγε να μάθει... της λέγαμε να διαλέξει μουσικό όργανο ντραμς διάλεξε ( περιττό να σου πω στην πολυκατοικία τι μάχη δίνω με την από πάνω και την από κάτω με τα ντραμς... ομηρικοί καβγάδες) άσε που από αυτά που φτιάχνω όλα μου λέει είναι υπέροχα αλλά μόνο τις νεκροκεφαλές θέλει να φοράει !!! Αυτό δεν είναι παιδί μου η κόρη του δράκουλα είναι χαχαχα ( Σε περιμένω να σου χαρίσω 1 νίκη για το καλωσόρισμα τις άλλες τις θέλω δικές μου!!! χαχαχα)
      ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!! :-)

      Διαγραφή
    2. Ντραμς??? Νεκροκεφαλές???
      Αυτό που περιγράφεις είναι το παιδί το δικό μου!!!
      (Οκ, δεν έχω ακόμα παιδί, αλλά όλοι μου λένε πως με εμένα μάνα, έτσι θα είναι το παιδί μου!!!)
      Ροκ χαρακτήρας!!!
      (Προετοιμάσου σε λίγο καιρό για μαύρα νύχια, αρβύλες, πολλές τρύπες στ' αφτιά κ' αμέτρητες μαύρες μπλούζες με στάμπες από συγκροτήματα!!!)
      χαχα!!!
      Να την χαίρεσαι, κορίτσι μου!!! Να είναι γερή κ' ευτυχισμένη!!!
      (Να το κάνουμε μια νίκη εσύ, μια εγώ??? Σικέ το βλέπω το επιτραπέζιο!!!)
      ;-)
      Καλημέρααααα!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχα μη με βλεπεις ετσι..το εχω και εγω λιγο πολυ το ροκ μεσα μου!!! Και πεταξα γαμωτο και τις martens boots μου ;)
      Οσο για το επιτραπεζιο εκλεισε!!!!

      Διαγραφή
  2. ως αγορομανα εχω αποθημενα με το αγαπημενο μου ροζ . υπεροχες ολες οι λαμπαδες σας . μυρισε......πασχα (και ο καφες!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ως κοριτσομάνα αποθημένα με το ροζ έχω!!!χαχαχα φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες καί πολύ χαριτωμένες όλες οι λαμπάδες!!Μού άρεσαν πολύ οι ρόζ!!Καλό βράδυ Κατερίνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ντίμι μου!!! Να σαι καλά!! καλό βράδυ φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Όλες οι λαμπάδες είναι πολύ όμορφες!!
    Δε θα ήξερα ποια να διαλέξω..ο Πινόκιο μου αρέσει πολύ....αλλά και η λαμπάδα της κόρης σου είναι πολύ ωραία..έχει γούστο η μικρούλα!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που δεν θα ήξερες ποια να διαλέξεις,αυτό σημαίνει ότι κάναμε καλή επιλογή!!! Μακάρι να αρέσουν και στις πελάτισσες!!! Φιλιά καλο βράδυ Μαράκι!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα..Ωραίες είναι, αλλά εγώ είμαι του απλού..απλή και όμορφη τη θέλω και στο πνεύμα των ημερών..Χριστός..Πάσχα..Ανάσταση..αυτά...κάτι απλό και διακριτικό για διακόσμηση...Πειράζει; Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γραφουμε την ιδια στιγμη νομιζω ...χαχαχα καθολου δεν πειραζει!!! Εμεις στην Αρτακη ειμαστε της υπερπαραγωγης ...τα σανδαλια μου να δεις ..γεματα στοιχεια και στρας!!! Φιλακια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εκανε την ανατροπη η κορη!!καλα κανει,οτι της αρεσει!!πολυ ομορφες ολες οι λαμπαδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο ανατροπές είναι η κόρη μου χαχαχα Χαίρομαι για τα καλά σου σχόλια!!! Φιλιά πολλά καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  8. Που μπορούμε να βρούμε αυτές τις λαμπάδες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που μπορούμε να βρούμε αυτές τις λαμπάδες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου γεια σου! Καλώς ήρθες!! Εγώ έχω μαγαζί στην Νέα Αρτάκη αλλά μπορώ να κάνω αποστολή με courier αν κάποια σε ενδιαφέρει:)

      Διαγραφή
    2. Το mail mou einai litsa.koimtzeli@gmail.com an exeis foto Gia agorakia lampades Kai times euxaristo

      Διαγραφή
  10. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλα ειναι ολα τα λευτα .μπορω να παραγγειλω?θελω τη λαμπαδα της 2 φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!