Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ!

Καλησπέρα υπέροχη blogoγειτονιά μου!!! 
Σήμερα πετάω από την χαρά μου γιατί με το που άνοιξα το λάπτοπ μου είδα τα σχόλια σας και καταχάρηκα!!! 

Θέλω να σας δείξω σανδάλια που φτιάξαμε μαζί με την αδελφή μου πέρυσι  και δόξα τον Θεό άρεσαν πολύ! Φέτος δεν τα έχουμε ακόμη ξεκινήσει γιατί έχουμε καταπιαστεί με τις Λαμπάδες αλλά που θα μου πάνε .... θα τα πιάσω στα χέρια μου και δεν θα τα αφήσω σε ησυχία!!! 
Επειδή είναι αρκετές σας βάζω ένα βιντεάκι που έχω φτιάξει στο youtube να δείτε κάποιες και μερικές φωτογραφίες....

Αυτές είναι οι μπαλαρίνες μου! Δεν μπορούσα να μην σας τις δείξω χιχιχι και μην σας φαίνονται μεγάλες μόνο 42 νούμερο είναι χαχαχαχα


Καρπούζι ,ανανάς   απ΄΄ολα τα καλά έχουμε!!!

Ψαροκόκαλο!!! 


Και για τις γοργονίτσες μου τι άλλο;;; ΓΟΡΓΟΝΕΣ!!!



Ψαράκια μέσα στην γκλαμουριά!!!Σε γάμο θα πήγαινε η κοπέλα έτσι να την άφηνα;;;  ;)

Να και οι πριγκίπισσες μου!!!  Με πολλά γλυκάκια!

Εδώ τώρα νομίζω ότι άξιο θαυμασμού είναι το τατού της φίλης μου! Εγώ πάντως το λάτρεψα!

ΡΟΖ!!! Τι πιο κοριτσίστικο;;;

Από τις αγαπημένες μου!

Εδώ φτιάξαμε με την κόρη μου από πολυμερικό διάφορα μπιχλιμπιδάκια  και ιδού το αποτέλεσμα!


Μερικές συμβουλές που έχω να σας δώσω για να έχετε επιτυχία στα σανδαλάκια σας και να έχουν διάρκεια είναι:
  • Πάντα να χρησιμοποιείται κερόνημα! Έχω χρησιμοποιήσει γράνες , σιλικόνη,κόλα για πιο γρήγορα αλλά τίποτα δεν κρατάει σαν το κερόνημα! 
  • Το κερόνημα να το στοπάρετε με στοπάκια , ποτέ μην το αφήνετε μόνο με κάψιμο γιατί κάποια στιγμή θα σας χαλάσει και θα φύγουν τα στοιχεία σας.
  • Τις άκρες στις κορδέλες να τις καίτε πάντα! Με αυτό τον τρόπο δεν ξεφτάνε και έτσι διατηρείτε το αποτέλεσμά σας!
  • Να παίρνετε σανδάλια χειροποίητα από γνήσιο δέρμα βακέτας και αντιολισθητική σόλα από τσέλ που κάνουν το καθημερινό σας περπάτημα άνετο και απολαυστικό! Όλα αυτά που κυκλοφορούν και είναι 2 με 3 ευρώ πιο οικονομικά είναι σκληρά στο περπάτημα και κουραστικά.
  • Φαντασία!!!! Ότι σκεφτείς μπορείς να το φτιάξεις! Εγώ έχω ένα κόλλημα δεν μπορώ να αντιγράφω, θέλω όλα να είναι μοναδικά! 
Ελπίζω να σας βοήθησα και να σας άρεσαν τα σανδαλάκια μου! Όποια απορία έχετε μπορείτε να με ρωτήσετε ότι θέλετε!!! Καλή επιτυχία σε όσες φτιάξουν και περιμένω νέα σας!!! 
 Φιλάκια πολλά!!!

«Το έργο κάθε ανθρώπου, είτε αυτό είναι λογοτεχνία, είτε μουσική, είτε πίνακες, είτε αρχιτεκτονική, είτε οτιδήποτε άλλο, είναι πάντα ένα πορτρέτο του εαυτού του.» Σάμιουελ Μπάτλερ

10 σχόλια:

  1. Κοίτα, εγώ είμαι πιο πολύ του... rock ύφους, αλλά ειλικρινά, γίνεται να προσπεράσεις έτσι απλά, αυτή την πανδαισία χρωμάτων που έχετε χρησιμοποιήσει???
    Μας πλημμυρίσατε Άνοιξη κ' Καλοκαίρι σε μία μόνο ανάρτηση!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμεεεεεε πολύυυυ πολύυυυυ για τα υπέροχα λόγια σου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια τα πεδιλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα. Καλωσόρισες στη γειτονιά και στο μπλογκ μου. Θα χαρώ να τα λέμε. Με χαρά να παρουσιάσω το μπλογκ σου. Ωραίες οι δημιουργίες σου.Παω να κάνω τη βόλτα μου στο μπλογκ σου. Καλό σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δελφινάκι από την υπέροχη και ταλαιπωρημένη Κύπρο μας!Η σκέψη μας είναι μαζί σας! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλημερα,το e-mail μου ειναι: kat75v@gmail.com υπαρχει και στις πληροφοριες για εμενα :)

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου. Μπραβο. Θα ηθελα να φτιαξω κ εγω καποιες για δωρακια. Δεν καταλαβα αυτο που ειπες για το κηρονημα. Που το βαζεις αντι για κολα? Εγω θα ηθελα να βαλω δαντελα πανω και μερικα στασακια. Με τι κολα κολανε αυτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου. Μπραβο. Θα ηθελα να φτιαξω κ εγω καποιες για δωρακια. Δεν καταλαβα αυτο που ειπες για το κηρονημα. Που το βαζεις αντι για κολα? Εγω θα ηθελα να βαλω δαντελα πανω και μερικα στασακια. Με τι κολα κολανε αυτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Τρυπάω το σανδάλι και δένω με το κερόνυμα. Τα στρασάκια εγώ τα κολάω με κόλα υγρή. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις logo
      Eλπίζω να σε βοήθησα :)

      Διαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!