Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

ΜΥΡΙΣΕ ΠΑΣΧΑ!!! Το Πασχα ειναι διπλα μας.... και φυσικα λαμπαδες ολες θα φτιαξουμε! Αλλα και να μην φτιαξετε θα φτιαξουμε εμεις για εσας!!  Σημερα θα σας δειξω καποιες καποιες λαμπαδες που εφτιαξα και ηδη δεν υπαρχουν στο μαγαζι μου γιατι αρεσαν πολυ και τις πηραν χιχιχι 
Ομως δεν κρατιεμαι θελω να σας τις δειτε!!! 
θα ξεκινησω απο την σακουλα!!! χαχαχα την εχω απο μεγαλη χαρα γιατι μου αρεσε παρα πολυ!!!


Σακουλα λαμπαδας!
Λαμπαδα κοριτσακι με βραχιολακι!





Λαμπαδα φορεματακι με κολιεδακι και βραχιολακια!


Η πισω πλευρα της λαπαδας!


Και μια λαμπαδα υπερπαραγωγη!!!




Αυτες προς το παρον ..... μεχρι το πασχα θα σς ζαλισω χιχιχι και οπως καταλαβατε το πληκτρολογιο μου δεν εχει τονο και μαλλον θελει αλλαγη... αλλα ακομη χρονο δεν εχω βρει να παω να αγορασω καινουργιο!!! 
Περιμενω τα σχολια σας! 
Φιλακια στα μουτρακια σας!!! 

 
Αφιερωμενο στις αγαπες της ζωης μου! Στην κορη μου, στον αντρα μου  και στην αδερφη μου!


4 σχόλια:

  1. Τι όμορφες δημιουργίες! Σου δίνω τα εύσημα και για το τραγούδι που διάλεξες εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Κατερίνα! Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφες οι λαμπαδες!!!μ'αρεσουν πολυ οι χειροποιητες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!