Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

ΒΕΛΟΝΑ ΚΛΩΣΤΗ ΚΑΙ ΤΣΟΧΑ!!

Καλησπέρα!! 

Σήμερα θέλω να σας δείξω μερικές από τις κατασκευές μου με τσόχα. 
Η τσαχπίνα κουκουβάγια...
Κολιέ με στοιχεία από τσόχα
Σκουλαρίκια!
Αν με ρωτάγατε πριν ένα χρόνο θα σας έλεγα : " έλα μωρέ τι να φτιάξεις με την τσόχα;;; έχω να την χρησιμοποιήσω από τότε που πήγαινα δημοτικό και φτιάχναμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια και τα κολλούσαμε με uhu !!
" Πλέον όμως μου έχει γίνει απαραίτητη στις κατασκευές μου και αρέσει πολύ γιατί είναι μαλακή, έχει πολλά χρώματα και μπορώ να φτιάξω εύκολα και οικονομικά τρισδιάστατες κατασκευές. Την τσόχα την αγοράζω με το μέτρο από μαγαζί με υφάσματα. Δοκίμασα να πάρω και συσκευασμένες αλλά είναι πολύ λεπτές και γενικά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Έχω φτιάξει διακοσμητικά για κουρτίνες, χριστουγεννιάτικα γούρια, σκουλαρίκια , κολιέ και μαξιλαράκια. Δείτε κάποια από αυτά!
Γουράκια 2013 
Σπιτάκι Γούρι 2013
Καράβι Γούρι 

Κάθε ένα από αυτά είναι μοναδικό γιατί η αξία του χειροποίητου είναι η μοναδικότητα του! 


                                                       

Ελπίζω να σας αρέσουν!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι πολύτιμα!